طراحی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا با چینش عجیب دوربین فاش شد

Mi 12.jpg

همین چند روز پیش تصاویر و رندرهایی به صورت سه بعدی از گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شد که طراحی پنل پشتی این دستگاه بسیار جلب توجه می‌کند و ظاهر غیرمعمولی چینش دوربین را نشان می‌دهد.

همین اوایل سال میلادی، شیائومی می 11 اولترا با چینش دوربین غیر معمولی رونمایی و به بازار عرضه شد که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است و صفحه‌نمایش کوچکی در کنار این دوربین جای گرفته بود. حالا جانشین این سری، یعنی 12 اولترا که دیگر با پیشوند Mi راهی بازار نمی‌شود؛ براساس گزارش‌هایی که جی‌اس‌ام‌آرنا منتشر کرده، این گوشی پرچمدار شیائومی ظاهری عجیب خواهد داشت. وب‌سایت هلندی LetsGoDigital نیز رندرهای مفهومی سه‌بعدی این گوشی را منتشر کرده است.

چیدمان ماژول این دوربین بسیار جالب است چرا که دوربین اصلی و دوربین فوق‌عریض در مرکز و سمت چپ و لنز پریسکوپ تله‌فوتو در پایین چیدمان قرار گرفته‌اند. سنسور چهارمی این دوربین نیز بالای نقطه مرکزی جای گرفته و ممکن است حسگر ToF (مدت پرواز) یا تله‌فوتو با بردی کوتاه‌تر در محدوده 2x-3x باشد. در این ماژول سایر المان‌ها مانند فلاش LED و حسگر نور و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) نیز جای گرفته‌ است.

xiaomi-12-ultra-3d-renders-1.webp
-

در اوایل سال ۲۰۲۱، افشاگری خوش‌نام فاش کرد که لایکا با شیائومی همکاری‌اش را آغاز کرده است و امکان عرضه‌ی ۱۲ اولترا با لوگو سازنده‌ی دوربین وجود خواهد داشت. این موضوع را هنوز لایکا تأیید نکرده است؛ اما چنین رویه‌ای غیرعادی نیست؛ زیرا ZEISS حتی با وجود سونی و ویوو و نوکیا نیز، شرکای زیادی دارد.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMARENA

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر