مشخصات دوربین گوشی شیائومی 12 الترا فاش شد

Untitled-1.jpg

تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی شیائومی 12 الترا منتشر شده است که قرار است در دو نسخه متفاوت روانه بازار شود و تغییر عمده آن در مشخصات دوربین آن خواهد بود.

تا به امروز خبر و شایعه‌ای از گوشی شیائومی 12 الترا منتشر نمی‌شد؛ اما با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از پرچمدار در سال 2022 این اخبار بیشتر خواهد شد. وب‌سایت Xiaomiui در گزارشی جدید اعلام کرده که شیائومی احتمالا نسخه‌ای قدرتمندتر از شیائومی 12 الترا را نیز در کنار آن عرضه خواهد کرد و سری ضعیف‌تر بعدها راهی بازار خواهد شد. مشخصات افشا شده شامل نام‌های کدی این دو گوشی و برخی مشخصات دوربین آنها هستند.

در سورس کد رابط کاربری شیائومی یا همان MIUI نیز نام و سریال این گوشی دیده می‌شود و به نظر می‌رسد که نام کدی این دو گوشی Thor و Loki است. نام Thor مربوط به گوشی شیائومی 12 الترا بوده و در سوی دیگر، نسخه قدرتمندتر این گوشی نیز Loki نام گرفته است. براساس انتظارات قرار است که این دو دستگاه از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 بهره‌مند شوند که با نام اسنپدراگون 898 در دسترس قرار می‌گیرد.

mi 1.jpg
-

در بخش دوربین، شاهد استفاده از سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN5 هستیم که توسط سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دیگر نیز همراهی می‌شود. به احتمال زیاد، حداقل یکی از این دوربین‌ها از نوع التراواید بوده و همچنین می‌دانیم که حداکثر میزان زوم ممکن برای عکس‌ها همانند گوشی می 11 الترا معادل ۱۲۰ برابر است؛ البته این عدد در ویدیوها به ۱۵ برابر کاهش می‌یابد.

همچنین گفته می‌شود که شیائومی در این گوشی‌ها از نسل جدیدی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کرده که متاسفانه در این گزارش، اشاره‌ای به برتری‌های آن نسبت به نسل گذشته نشده است.

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: GSMArena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر