قابلیت‌های منحصر به فرد نمایشگر ثانویه‌ی Mi 11 Ultra به زودی عرضه می‌شود

xiaomi-mi-11-ultra.jpg

شیائومی به زودی ویژگی‌های کاربردی را برای نمایشگر ثانویه‌ی گوشی می 11 اولترا عرضه خواهد کرد.

اواخر ماه مارس بود که شیائومی از باقی گوشی‌های سری Mi 11 رونمایی کرد. اعضای این خانواده شامل Mi 11 Lite، Mi 11 Pro و قدرتمندترین عضو هم می 11 اولترا است. این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون 888، باتری بسیار حجیم و مشخصات بسیار عالی بهره می‌برد. با این وجود یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی، وجود یک نمایشگر 1.1 اینچی در کنار ماژول دوربین اصلی بود. شیائومی این ویژگی را به کار گرفته است تا بهتر بتواند از تنظیمات دوربین عقب بهره ببرد. به عنوان مثال می‌توانید از تنظیمات دوربین اصلی به عنوان منظره یاب هنگام سلفی گرفتن بهره ببرید. البته این ویژگی در حال حاضر پیاده سازی نشده است.

بنا به یک پست در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، نمایشگر پشتی این گوشی از ضبط ویدئو و چند ویژگی دیگر دوربین پشتیبانی می‌کند که البته این ویژگی‌ها در حال حاضر تنها روی ورژن بتا و نسخه‌ی آزمایشی در دسترس است و احتمالاً بعد از آزمایشات مختلف و رفع باگ‌ها، به صورت رسمی در دسترس همه قرار خواهد گرفت. اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، نسخه‌ی استیبلی از این قابلیت‌ها در همین هفته‌های پیشِ رو ارائه خواهد شد.

در حال حاضر کاربران می‌توانند نمایشگر 1.1 اینچی امولد این گوشی را برای اطلاع از تماس‌های ورودی، نوتیفیکیشن‌ها، وضعیت باتری و ثبت سلفی‌های با کیفیت کاربرد دارد. همچنین این نمایشگر می‌تواند برای مانیتور کردن حالت‌های پیشرفته‌ی ضبط ویدئو از جمله اسلو-موشن، حالت پرتره، حالت شب و... و اطلاع از ضبط مناسب آن‌ها به کار گرفته شود.

شیائومی Mi 11 Ultra و سایر اعضای این خانواده در حال حاضر تنها در بازار چین عرضه شده‌اند و هنوز راهی بازارهای جهانی نشده‎‌اند. می 11 اولترا از نمایشگر بزرگ 6.81 اینچی با رزولوشن QHD+ از نوع امولد با رفرش ریت 120 هرتزی، پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

ویژگی‌های نمایشگر ثانویه می 11 اولترا.jpg
ویژگی‌های نمایشگر ثانویه می 11 اولترا -

اخبار مرتبط:

معرفی بهترین گوشی های 2021 ؛ قاتل پرچمداران

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gizchina


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر