بازی Indiana Jones and the Great Circle در سبک شوتر نخواهد بود

Indiana Jones and the Great Circle

کارگردان خلاق بازی موردانتظار ایندیانا جونز اعلام کرده است که عنوان Indiana Jones and the Great Circle در سبک شوتر نخواهد بود و به جای استفاده مدام از اسلحه، تمرکز اصلی بر روی شلاق و خلاقیت خواهد بود.

با توجه به سابقه استودیوی MachineGames در ساخت بازی‌های شوتر اول‌شخص مانند سری   Wolfenstein، عده زیادی گمان کردند که Indiana Jones and the Great Circle نیز در سبک شوتر خواهد بود اما طبق گفته اکسل تورونیوس، کارگردان خلاق، تمرکز اصلی بازی بر روی استفاده از اسلحه نیست و بازیکنان با استفاده از ابزارهای دیگر مانند شلاق، مسیر بازی را طی می‌کنند.

در مصاحبه‌ای که تورونیوس با مجله Edge انجام داد و توسط GamesRadar منتشر شد، وی تاکید کرد که بازی بر محوریت استفاده از شلاق و عقل به جای اسلحه تمرکز دارد. تورونیوس می‌گوید: "ما استفاده از اسلحه را تشویق نمی‌کنیم. این موضوع به عنوان مسیر اصلی پیشروی در بازی در نظر گرفته نشده است. همیشه باید سعی کنید از هوش و شلاق خود استفاده کنید."

به نظر می‌رسد که طراحی و ساخت این بازی در مسیر درستی قرار دارد و استودیوی MachineGames قصد دارد تا ایندیانا جونز را به جای یک شخصیت ابرقهرمان یا خشن، همانند یک معلم و باستان‌شناس نمایش دهد که نشان دهنده درک درست استودیوی سازنده از شخصیت ایندیانا جونز است.

تورونیوس توضیح می‌دهد که یک بازی شوتر با ماهیت ایندیانا جونز سازگاری ندارد و دلیل اصلی شهرت او، درگیری‌های فیزیکی ساده و استفاده از مهارت‌های خود در مواجهه با تله‌ها و دشمنان است. در نتیجه، استفاده از اسلحه به عنوان راهکار اصلی برای پیشروی در بازی، احساس ناهمخوانی با شخصیت او ایجاد می‌کند. او افزود: "اگر لازم باشد وارد مبارزه شوید، استفاده از اسلحه بسیار خطرناک است و حتی شلیک به دشمنان نیز می‌تواند پیامدهای خطرناکی داشته باشد. دشمنان سیستم‌های هشدار دارند و می‌توانند نیروی کمکی را فراخوانند."

اطلاعات کاملی راجع به سیستم مبارزه منتشر نشده است اما جرک گوستافسون، کارگردان بازی، در این رابطه می‌گوید: "ما بازی‌ای ساخته‌ایم که در آن اسلحه‌های زیادی وجود دارد، اما شما می‌توانید از آن‌ها استفاده نکنید، زیرا صدای بلندی دارند و استفاده از آن‌ها بسیار خطرناک است." با توجه به این توضیحات، به نظر می‌رسد که بازیکنان به جای استفاده از سلاح‌های گرم، نیازمند دوری کردن از سربازان یا مبارزه با شلاق خواهند بود.

استودیوی MachineGames با افزودن عناصری از بازی‌های immersive sim، مناطق باز در بخش‌هایی از بازی و استفاده از تکنیک‌هایی برای مخفی‌کاری، تلاش دارد تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های شوتر معمول خود ارائه دهد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به طرفداران ایندیانا جونز اهدا کند.

این بازی در تاریخ 19 آذر برای دارندگان کامپیوتر و ایکس‌باکس سری ایکس و اس منتشر و در بهار سال 2025 در دسترس کاربران پلی‌استیشن 5 قرار خواهد گرفت.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: gamingbolt.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر