نیل دراکمن، مدیر خلاق استودیوی ناتی داگ طی مصاحبهای اعلام کرده که در حال تغییر و تکامل این پروژه هستند و شکل نهایی آن همچنان نامشخص است. این صحبتهای او نشان میدهد که سازندگان نیز تصور درستی از آینده بازی ندارند و بازخوردهای بازیکنان در ساخت بازی تاثیر گذاشته است.
دراکمن در این مصاحبه اشاره کرد که اگرچه ایده کلی از مسیر بازی Intergalactic دارند اما به دلیل پیچیدگیهای پروژه و همکاری بیش از 250 توسعهدهنده، بازی همچنان در حال تغییر است. او گفت: "این پروژه بسیار پیچیده و گسترده است و افراد زیادی روی آن کار میکنند. هنوز نمیتوانم دقیقا بگویم که نسخه نهایی چگونه خواهد بود اما میدانم که بازی در حال تکامل است و بهبود پیدا میکند."
پیش از این دراکمن اعلام کرده بود که Intergalactic، عمیقترین گیمپلی را میان تمام عناوین ناتی داگ خواهد داشت. او اظهار داشت که این استودیو از تمام تجربیات قبلی خود استفاده کرده تا سطح جدیدی از روایت و گیمپلی را ارائه دهد.
در این بازی که اولین بار طی مراسم The Game Awards 2024 به عنوان یک اثر انحصاری برای PS5 معرفی شد، بازیکنان کنترل شخصیت جردن ای مان (Jordan A. Mun) را به عهده دارند که در سیارهای مرموز به نام سمپیرا (Sempiria) گرفتار شده و باید راهی برای فرار از سیاره و حتی مدار آن پیدا کند.

به نظر میرسد که تمام تمرکز استودیوی ناتی داگ بر روی این پروژه قرار گرفته است. این موضوع به قدری برای سازندگان جدی است که شوهی یوشیدا در روزهای گذشته اعلام کرد دلیل اصلی لغو پروژه چندنفره The Last of Us Online، اختصاص تمام وقت سازندگان به این بازی بوده است.
با وجود اینکه کارکنان ناتی داگ انتظارات بالایی از این اثر دارند اما تعداد نظرات منفی و دیسلایکهای اولین تریلر نشان میدهد که نتوانسته اولین قدم در راستای جذب بازیکنان را به خوبی بردارد. شاید تریلر و گیمپلیهای جدید بتواند بخش بهتری از بازی را به بازیکنان نمایش دهد و آنها را با جهان فوقالعاده Intergalactic: The Heretic Prophet آشنا سازد.
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: gamingbolt.com
ثبت نظر