خالق PUBG به نام برندن گرین در استودیوی تازه تاسیس خود به ساخت 3 بازی جدید مشغول است که یکی از آنها، Project Artemis نام دارد. اکنون در مصاحبهای اعلام شده که او قصد دارد در این بازی جهانباز، زمینشناسی واقعی را به کار بگیرد و بازیکنان را با بررسی مناطق مختلف، به استخراج منابع تشویق کند.
پیش از این گزارش شد که برندن گرین در استودیوی جدید خود به ساخت 3 بازی مشغول است و توضیحات مختصری راجع به هرکدام ارائه شد اما اکنون در مصاحبهای با GamesRadar+، او درباره دیدگاه خود و توقعاتی که از پروژه Artemis دارد، صحبت کرده است.
گرین در این مصاحبه گفته است: "من قصد دارم زمینشناسی واقعی را وارد بازی کنم و میخواهم بازیکنان مناطق مختلف را بررسی کنند و بگویند: اینجا باید آهن وجود داشته باشد یا اینجا منبع خاصی وجود دارد. سپس یک معدن تاسیس کنند و مانند بازیهای Civilization یا Age of Empires اما به صورت سهبعدی به استخراج منابع بپردازند."
این پروژه بسیار چالشبرانگیز خواهد بود و سالها تا انتشار آن فاصله داریم اما در حال حاضر، توقعات سازندگان از بازی مشخص شده و میدانند که هدف نهایی آنها چه خواهد بود. تیم سازنده قصد دارد تا جهانی پویا و واقعی ایجاد کند که همه عناصر آن از نظر بومشناسی به جهان واقعی نزدیک است. طبق گفته گرین، بازیکنان حتی میتوانند از نقشههای ماهوارهای برای شناسایی و استخراج منابع و لایههای زیرسطحی استفاده کنند.

علاوه بر این بازی، گرین دو حال توسعه دو پروژه دیگر است که یکی از آنها با نام Prologue: Go Wayback! شناخته میشود. در این اثر، بازیکنان در جنگلی ناشناخته قرار میگیرند و باید در برابر سرما مقاومت کنند و خود را به مقصد نهایی برسانند. البته بازیکنان هیچگونه نقشهای به همراه ندارند و باید با استفاده از برجهای هواشناسی، موقعیت خود را نسبت به جایگاه قبلی و مقصد خود بسنجند.
صحبتهای گرین نشان میدهد که استودیوی تازه تاسیس او به نام PLAYERUNKNOWN Productions، پروژههای بسیار چالشبرانگیزی در دست ساخت دارد و کوچکترین اشتباه در مسیر توسعه، ضربهای جبرانناپذیر به آنها وارد خواهد کرد. به نظر شما کیفیت نهایی Project Artemis و Prologue: Go Wayback! توانایی راضی کردن بازیکنان را دارد؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: gamesradar.com
ثبت نظر