کاراکتر سیزن سوم بازی Suicide Squad مشخص شد؛ نارضایتی طرفداران!

Suicide-Squad-Kill-the-Justice-League

فصل سوم بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به زودی آغاز می‌شود و کاراکتر جدید آن به صورت رسمی رونمایی شده است. این شخصیت که با نام " لاولس" عرضه خواهد شد، نارضایتی زیادی از سوی طرفداران را به همراه داشته است.

راکستدی در هنگام انتشار بازی اعلام کرد که شخصیت‌های جدیدی از دنیای DC در ابتدای هر سیزن منتشر می‌شود و تاکنون دو شخصیت جوکر و Mrs. Freeze به عنوان کاراکترهای سیزن 1 و 2 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

سیزن سوم بازی به زودی آغاز خواهد شد و بازیکنان شاهد معرفی شخصیت جدیدی به نام لاولس بودند. طبق گفته‌‌های استودیوی سازنده، لاولس با نام اصلی "زویی لاوتون"، دختر "ددشات" می‌باشد که به عنوان یکی از کاراکترهای پست-لانچ به بازی اضافه خواهد شد. با این حال، این انتخاب از سوی طرفداران بازی با استقبال خوبی مواجه نشده است. آن‌ها معتقدند که تیم سازنده باید به جای افزودن شخصیت‌های جدید، از کاراکترهای کلاسیک و اعضای اصلی تیم Suicide Squad استفاده کند.

هرچند که کاراکترهای Mrs. Freeze و لاولس جذابیت‌های خود را دارند اما هنوز بسیاری از شخصیت‌های اصلی تیم Suicide Squad به بازی اضافه نشده‌اند و سازندگان به جای آن‌ها می‌توانند از کاراکترهایی همچون "بلک مانتا"، "بین"، "پیس‌میکر"، "بلاد اسپورت"، "کیلر کراک"، "بلک آدام" و... استفاده کنند.

Suicide-Squad
-

برادران وارنر به عنوان شرکت ناشر اعلام کردند که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League تا پایان سال جاری، محتوای جدید دریافت خواهد کرد؛ با این حال، آینده بازی پس از اتمام این نقشه راه همچنان نامعلوم است و شرکت وارنر بروس در این خصوص اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League موفق به جلب رضایت بازیکنان نشد و شکست بسیار سنگینی را برای شرکت وارنر بروس به بار آورد. طبق گزارشات، این بازی موجب ضرر ۲۰۰ میلیون دلاری به این شرکت شده است و ضررهای وارده، باعث تعدیل نیرو گسترده در بخش تضمین کیفیت (QA) استودیو راکستدی شده که نشان می‌دهد مشکلات این بازی تنها به جذب مخاطب محدود نمی‌شود و در داخل استودیو نیز مشکلاتی وجود دارد.

برخی از کاربران عقیده دارند که پایبندی به اصل شخصیت‌های تیم Suicide Squad و ایجاد ارتباط بیشتر با داستان‌های اصلی این تیم می‌توانست به موفقیت بیشتر بازی کمک کند. این نکته نشان می‌دهد که برای جذب بیشتر مخاطبان، بازی‌سازان باید توجه بیشتری به انتظارات طرفداران و نیازهای بازیکنان داشته باشند.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر