استراس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، در مصاحبه با سایت IGN ناراحتی خود از لیک شدن تریلر بازی GTA 6 را ابراز کرد اما گفته است که این اتفاق، به تیم سازنده آسیب نزده و کار توسعه بازی، طبق برنامه قبلی در حال پیشرفت است.
تریلر GTA 6 به طور ناگهانی و قبل از زمان برنامهریزی، منتشر و تریلر آن در تمام اینترنت پخش شد. شرکت راکاستار نیز به دلیل جلوگیری از ضرر بیشتر استودیو، تریلر بازی را پیش از زمان اعلام شده، در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد. زلنیک به این موضوع اشاره کرد که هرچند این حادثه برای تیم سازنده ناخوشایند بوده اما معتقد است که تأثیر چندانی بر روی فرآیند توسعه بازی نداشته است.
از زمانی که اولین اطلاعات مربوط به GTA 6 در اینترنت منتشر شد، بسیاری از گیمرها با انتظار و هیجان زیادی به دنبال جزئیات بیشتری از این بازی محبوب بودند. با انتشار این تریلر، شرکت راکاستار به وضوح نشان داد که در راستای هدف خود برای تولید یک بازی بزرگ و هیجانانگیز، اقداماتی قدرتمند و موثر انجام میدهد. اظهار نظرهای اخیر نشان داد که تیم سازنده GTA 6 در حال پیشروی بوده و ساخت این بازی، تحت تاثیر خاصی قرار نگرفته است.
هجوم هکرها به استودیو و بازیهای مختلف، برای بسیاری از عناوین موردانتظار رخ داده است و فاش شدن اطلاعات مربوط به یک بازی را تقریبا تمام استودیوهای معروف تجربه کردهاند؛ بنابراین یک اتفاق بسیار دور از ذهن نیست. البته لیک شدن تریلر و بخش بزرگی از بازی، نه تنها تاثیر منفی در میزان انتظار بازیکنان نداشته، بلکه باعث اشتیاق بیشتر آنها برای این عنوان شده است.
زلنیک تایید کرده است که تیم سازنده به دنبال عرضه بهترین تجربه به بازیکنان است و تاریخ انتشار بازی، زمانی خواهد بود که سازندگان از کیفیت و کامل بودن آن اطمینان داشته باشند. تعهد این شرکت به ارائه یک بازی باکیفیت، نشان از اهمیت سازندگان به بازیکنان است. راکاستار و Take-Two Interactive تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی حرفهای انجام داده و همچنان در مسیر صحیح قرار دارند.
اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.
منبع خبر: gamingbolt.com
ثبت نظر