ریمستر بازی The Thing به زودی منتشر خواهد شد!

The Thing Remaster

آخرین اخبار نشان می‌دهد که نسخه ریمستر بازی The Thing در دست ساخت قرار گرفته است و تیم بازی‌سازی Nightdive Studios ، وظیفه توسعه آن را به عهده دارد.

استودیو Nightdive Studios که سابقه‌ی درخشان در احیای عناوین ماندگار گیمینگ مانند System Shock و Star Wars: Dark Forces دارد، وظیفه‌ی ریمستر کردن بازی The Thing را برعهده گرفته است. این اثر که در سال ۲۰۰۲ به عنوان یک کلاسیک کالت عرضه شده است، برای کنسول‌های نسل جدید و کامپیوترهای شخصی (از طریق پلتفرم استیم) منتشر خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی اعلام نشده است اما در صورت انتشار، اخبار آن را در فیسیت قرار خواهیم داد.

بازی The Thing دنباله‌ای مستقیم بر فیلم ترسناک ساخته‌ی جان کارپنتر در سال ۱۹۸۲ به شمار می‌رود. برخلاف بسیاری از بازی‌های اقتباسی که صرفاً داستان فیلم را روایت می‌کنند، این عنوان، ماجراجویی را پس از اتفاقات فیلم ادامه می‌دهد. این ایده‌ی خلاقانه در زمان خود مورد توجه قرار گرفت و الهام‌بخش عناوین دیگری مانند Enter the Matrix شد که داستانی موازی با فیلم‌ها روایت می‌کردند.

این ریمستر قرار است تجربه‌ای نسل جدید اما وفادار به اثر اصلی باشد، با این تفاوت که از قدرت سخت‌افزاری کنسول‌های امروزی برای ارتقای گرافیک و جلوه‌های بصری بهره می‌برد. استودیوی Nightdive ضمن حفظ بخش قابل توجهی از محتوای اصلی، المان‌ها و شخصیت‌های جدیدی را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. این تغییرات با هدف نزدیک شدن به چشم‌انداز اولیه استودیوی سازنده‌ی بازی در سال ۲۰۰۲ انجام می‌شوند. محدودیت‌های تکنولوژی در آن دوران مانع از تحقق کامل این چشم‌انداز شده بود، اما حالا پس از گذشت سال‌ها، فرصت جبران آن فرا رسیده است.

لری کوپرمن، از اعضای استودیوی Nightdive، در مصاحبه‌ای با وبسایت GamesRadar توضیح داده است: "استودیوی Computer Artworks (سازندگان نسخه‌ی اصلی) از محصول نهایی خود کاملاً راضی بودند اما آن‌ها همچنین از محدودیت‌ها و چیزهایی که به دلیل ضعف تکنولوژی و موتور بازی‌سازی قابل اجرا نبودند، آگاه بودند. بدون پرداختن به جزئیات و لو دادن بخش‌های داستانی، باید بگویم ما توانستیم رویای اولیه‌ی توسعه‌دهندگان را محقق کنیم. این موضوع برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد."

علاوه بر به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز، دو تن از اعضای تیم سازنده‌ی نسخه‌ی اصلی نیز در پروسه‌ی ساخت ریمستر مشارکت دارند. این امر تضمین‌کننده‌ی وفاداری بازی به تجربه‌ی کلاسیک The Thing خواهد بود.

بازی The Thing، یکی از معدود آثاری است که هم در مقام یک بازی و هم به عنوان دنباله‌ای مستقیم یک فیلم مطرح شناخته می‌شود. این عنوان در دوره‌ی خود اثری انقلابی بود و حالا با ریمستر شدن، فرصتی برای تجربه‌ی دوباره‌ی این کابوس فراموش‌نشدنی با چهره‌ای مدرن فراهم شده است. بر اساس صفحه‌ی بازی در استیم، The Thing Remastered از رزولوشن ۴K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، در ۲۰ مرحله‌ی خود پشتیبانی خواهد کرد. همچنین، سیستم اعتماد و ترس که از ارکان گیم‌پلی اصلی به شمار می‌رفت، به‌روزرسانی شده و شاهد بهبودهای دیگری در بخش‌های مختلف بازی خواهیم بود. به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد The Thing Remastered قرار است تجربه‌ی کامل‌تری از آنچه نسخه‌ی اصلی در نظر داشت، ارائه دهد.

اگر علاقه‌مند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکه‌های اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.

منبع خبر: thegamer.com

photo_2023-11-11_16-30-34.jpg

امیرحسین چروم - تولید کننده محتوا

من یک نویسنده و تولیدکننده محتوا هستم که به دنیای گیم و تکنولوژی و همچنین فیلم و سریال علاقه مندم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر