متاسفانه شرکت Warner Bros. تصمیم به لغو یکی از پرچالشترین عناوین خود به نام Wonder Woman گرفت و در پی آن، استودیوی سازنده بازی یعنی Monolith که سابقه ساخت عناوین فوقالعادهای مانند Middle-earth: Shadow of War و F.E.A.R. را داشت، تعطیل کرد.
این خبر تمام طرفداران و گیمرهای سراسر جهان را شوکه کرد اما به دلیل اینکه بیش از 100 میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده بود و همچنان در وضعیت بدی به سر میبرد، بسیاری از رسانهها به احتمال لغو آن اشاره کرده بودند.
اگر شما هم بازیهای Middle-earth: Shadow of War و Middle-earth: Shadow of Mordor را که استودیوی Monolith در سالهای اخیر ساخته را تجربه کرده باشید، میدانیم که سیستم جدیدی به نام Nemesis توسط تیم توسعه، طراحی و استفاده شده بود. این سیستم خلاقانه باعث شد تا دشمنان، حافظه و شخصیت مخصوص به خود را داشته باشند و روابط آنها با بازیکنان به طور پویا تغییر کند. این سیستم به قدری جذاب بود که دیگر شرکتها قصد استفاده از آن را داشتند اما برادران وانر با ثبت رسمی آن، مانع از این کار شدند.
اکنون سوالی برای بازیکنان پیش آمده و میخواهند بدانند که با تعطیلی Monolith، چه اتفاقی برای سیستم Nemesis رخ خواهد داد. در پاسخ به این سوال باید گفت که تعطیلی استودیو، تاثیر مستقیمی بر Nemesis نخواهد گذاشت و اگر شرکت برادران وارنر مایل به پرداخت هزینههای ثبت اختراع باشند، میتوانند تا سال 2036 از این سیستم به عنوان یکی از ویژگیهای انحصاری خود در دیگر بازیها استفاده کنند.

مکانیک Nemesis، یک انقلاب در صنعت گیم و یک حرکت رو به جلو در زمینه ساخت بازی بود و استفاده مدام از آن، میتوانست برادران وارنر را به یکی از بهترین شرکتهای بازیسازی تبدیل کند اما همانطور که در هیچکدام از بازیهای جدید شاهد استفاده از نبودیم، احتمالا تا چند دهه آینده نیز بلااستفاده خواهد ماند.
به نظر شما بازی Wonder Woman میتوانست بازیکنان را راضی کند؟
اگر علاقهمند دنیای تکنولوژی هستید حتما شبکههای اجتماعی فیسیت را در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا، توییتر و آپارات را دنبال کنید.
منبع خبر: thegamer.com
ثبت نظر