گلکسی اس 9 پلاس بهترین دستگاه ارتباطی نمایشگاه MWC 2018 شد

گلکسی اس 9 پلاس بهترین دستگاه ارتباطی نمایشگاه MWC 2018 شد

گلکسی اس 9 پلاس جايزه بهترین دستگاه ارتباطی نمایشگاه جهانی موبایل 2018 بارسلون را بدست آورد.

تنها چند از رونمایی پرچم‌داران جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 بارسلون می‌گذرد. در نگاه اول و با انتشار مشخصات فنی این دو گوشی، بسیاری معتقد بودند که سامسونگ بدون هیچ تغییر خاص و اضافه کردن قابلیت جدید و ارزش افزوده‌ای گلکسی های جدید را توسعه داده است اما بعد از اندکی ورق برگشت!

ابتدا کیفیت فوق‌العاده دوربین گلکسی اس 9 پلاس در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد و حالا هم خبر اعطای جایزه بهترین دستگاه ارتباطی معرفی شده در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 به این گوشی، داغ شده است.

دلایل انتخاب سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به عنوان بهترین دستگاه ارتباطی در نمایشگاه جهانی موبایل 2018، طراحی بی‌نقص، دوربین فوق‌العاده پیشرفته و عملکرد و بازدهی عالی این گوشی است.

دوربین سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس با کسب امتیاز 99 در آزمون DxO، به عنوان گوشی با بهترین دوربین شناخته شد. دوربین گلکسی اس 9 پلاس از نظر کیفیت عکسی برداری نمره 104 و از نظر فیلم‌برداری نمره 91 را به دست آورد و به این ترتیب توانست رقیبان قدرتمندی همچون گوگل پیکسل 2، آیفون X و هواوی میت 10 پرو را از میدان به در کند.

پيشنهاد فيسيت : سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین را به خود اختصاص داد

نمره DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

نمره DxO سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس

سایر جوایز سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل 2018

البته ناگفته نماند که تنها جایزه سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل مربوط به سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس نبود. بلکه سرویس پرداخت موبایل سامسونگ، جایزه بهترین نوآوری موبایل در زمینه پرداخت را به دست آورد. بعلاوه سامسونگ Dex pad (كه حین استفاده از سامسونگ گلکسی اس 9، تجربه استفاده از یک PC سبک را برای کاربر ایجاد می‌کند) هم از نظر سایت‌های برتری همچون Dijital trends و itpro به عنوان بهترین دستگاه در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 شناخته شد. 

سامسونگ Dex Pad

سامسونگ Dex Pad

اگرچه سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس جایزه بهترین دستگاه ارتباطی معرفی شده در نمایشگاه جهانی موبایل 2018 را به خود اختصاص داده است اما این گوشی هنوز به صورت رسمی به بازار عرضه نشده است. از روز گذشته یعنی 11 اسفندماه پیش‌فروش این گوشی آغاز شده و طبق اخبار قبلی این گوشی از 25 اسفندماه رسماً به بازار عرضه می‌شود.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: samsung


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر