آپدیت بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره کرییتور نام دارد

آپدیت بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره کرییتور نام دارد

آپدیت بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره کرییتور (Windows 10 Spring Creators Update) نام خواهد داشت.

آپدیت بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره کرییتور (Windows 10 Spring Creators Update) نام خواهد داشت.

مایکروسافت به عنوان سیستم عامل مطرح بازار دائما به‌روزرسانی‌هایی را برای سیستم عامل ویندوز 10 خود ارائه می‌دهد. بهار گذشته مایکروسافت آپدیت کرییتور ویندوز 10 (windows 10 creator update) را عرضه کرد و بعد از آن آپدیت پاییزه ویندوز 10 (windows 10 Fall creator update) عرضه شد. بنابه گزارشاتی از cnet قرار است نسخه بعدی ویندوز 10، آپدیت بهاره ویندوز 10 (Windows 10 Spring Creators Update) نام داشته باشد.

پیشنهاد فیسیت : مهمترین قابلیت‌های ارائه شده در آپدیت پاییزه ویندوز 10

انتخاب نام برای سیستم عامل سخت است. اگر به تاریخچه سیستم عامل‌ها و نام‌گذاری آن‌ها دقت کنید می‌بینید که تاکنون نام‌هایی همچون NT، XP، vista و بعد از آن ویندوز 95، 98 و 2000 داشتیم! بعد از این نمونه نام‌گذاری‌ها مایکروسافت از نام‌های ویندوز 7، 8، 8.1 و 10 استفاده کرده است اما نام‌گذاری به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 از روال دیگری تبعیت می‌کند و دیگر شماره گذاری همچون 10.1 و 10.2 در نام گذاری آپدیت‌های جدید ویندوز 10 کاربرد ندارد؛ بلکه به نظر می‌رسد با توجه به فصل، نام به‌روزرسانی‌های جدید هر نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 تعیین می‌شود. البته باید بدانید این به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 هر 6 ماه یکبار ارائه می‌شود.

آپدیت پاییزه ویندوز 10 اگرچه با مزایا و قابلیت‌های جدیدی ارائه شد اما مشکلات زیادی را برای کاربران به همراه داشت، مشکلاتی همچون هنگ کردن مرورگر و...، اما باید منتظر آپدیت بهاره ویندوز 10 باشیم تا ببینیم مایکروسافت در این به‌روزرسانی‌ چه قابلیت‌هایی را تعبیه کرده است.

پیشنهاد فیسیت : 5 راه‌حل برای برطرف کردن مشکل مرورگر کروم در آپدیت پاییزه ویندوز 10

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: cnet


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

پیمان

شنبه, 19 اسفند 1396

به نظر من ویندوز 8.1 با آخرین آپدیت‌ها به مراتب پایدارتر و بهتر از ویندوز 10 است. گروهی که الآن دارن روی ویندوز 10 کار می‌کنند؛ آدم‌های تازه وارد به نظر می‌رسند! بیل‌گیتس به همه‌ی اونها می‌ارزه!!!

پاسخ

ثبت نظر