سامسونگ گلکسی اس 9 به بازار ایران آمد

سامسونگ گلکسی اس 9 به بازار ایران آمد

بنا شده بود که سامسونگ، گلکسی های جدید را از 25 اسفندماه راهی بازار کنند اما باید بگوییم که حالا 23 اسفندماه این گوشی به بازار ایران راه یافته است و هم اکنون می‌توانید سامسونگ گلکسی اس 9 را خریداری کنید! قيمت + لینک خرید

هنوز یک ماه هم از رونمایی پرچم‌داران جدید سامسونگ، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون نمی‌گذرد، پرچمدارانی که در نه تنها در این نمایشگاه خوش درخشیدند بلکه در بین تمامی گوشی‌هایی که تاکنون عرضه شده بودند هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس به لطف کسب نمره 101 در آزمون DxOmark بهترین گوشی از نظر دوربین شد و رقیبان قدرتمندی همچون گوگل پیکسل 2، آیفون X و هواوی میت 10 پرو را از میدان به در کرد. گذشته از دوربین، گلکسی اس 9 پلاس به عنوان برترین دستگاه ارتباطی در نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون شناخته شد که دلیل این انتخاب عملکرد و بازدهی عالی، طراحی بی‌نقص و دوربین فوق‌العاده بود.

پیشنهاد فیسیت : بررسی کامل مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ

بنا شده بود که سامسونگ، گلکسی های جدید را از 25 اسفندماه راهی بازار کنند اما باید بگوییم که حالا 23 اسفندماه این گوشی به بازار ایران راه یافته است و هم اکنون می‌توانید سامسونگ گلکسی اس 9 را خریداری کنید!

قبلاً گفته می‌شد که گلکسی های جدید چیزی حدود 3 میلیون 200 هزار تومان تا 3 میلیون 800 هزار تومان قیمت داشته باشند اما حالا گلکسی اس 9 با قیمت 4 میلیون 99 هزار تومان در بازار موجود است.

اگر شما هم جز علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند هستید که می‌خواهید به محض ورود یک گوشی آن را در دست بگیرید می‌توانید سامسونگ گلکسی اس 9 را هم اکنون و با تخفیف از این لینک بخرید.

خرید سامسونگ گلکسی اس 9 با قیمت 4 میلیون و 49 هزار تومان

ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی اس 9

  • صفحه نمایش: 5.8 اینچ
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • دوربین: 12 مگاپیکسل
  • گارانتی: سامتل
  • باتری: 3000 میلی آمپرساعت

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر