قدرت نمایی جدید هواوی، ساخت گوشی با 512 گیگ حافظه داخلی!

قدرت نمایی جدید هواوی، ساخت گوشی با 512 گیگ حافظه داخلی!

کمپانی هواوی قصد دارد گوشی هوشمندی با 512 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگ رم را عرضه کند. این گوشی پرحافظه‌ترین گوشی دنیا تاکنون خواهد بود.

کمپانی هواوی یکی از قدرتمندترین کمپانی‌های تولید گوشی هوشمند است که اتفاقا در بازار ایران هم به خوبی جای خود را باز کرده است.

هواوی همواره گوشی‌هایی با کیفیت بالا، قدرتمند و البته خوش قیمت را به بازار عرضه می‌کند. به عنوان آخرین گوشی ساخته شده این کمپانی، گوشی‌های سری p20 را می‌توان مثال زد که تا هفته آینده به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد فیسیت : هواوی پی 20 لایت، میان رده جدید هواوی رونمایی شد

اگرچه هنوز آخرین سری گوشی‌های ساخته شده توسط هواوی راهی بازار نشده‌اند اما اخباری درباره یه نمونه جدید از گوشی هواوی به گوش می‌رسد. براساس اطلاعاتی از وب سایت tenna، هواوی در حال ساخت گوشی جدیدی با 512 گیگ حافظه داخلی است(!!!)؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی، نمونه جدیدی از خانواده پی 20 است یا خیر.

از آنجایی که تاکنون هیچ گوشی با بیش از 256 گیگ حافظه داخلی نداشته‌ایم اگر اطلاعات گفته شده درست باشد، گوشی جدید هواوی پرحافظه‌ترین گوشی دنیا تاکنون خواهد بود.

طبق تصویری که منتشر شده است، گوشی جدید هواوی که با شماره NEO-AL00 مشخص شده، علاوه بر 512 گیگ حافظه داخلی، دارای 6 گیگ رم هم خواهد بود و از پردازنده کرین 970 بهره خواهد برد.

عکس منتشر شده از گوشی جدید هواوی با 512 گیگ حافظه داخلی

عکس منتشر شده از مشخصات گوشی جدید هواوی با 512 گیگ حافظه داخلی

 

تاکنون گوشی‌های زیادی از برند هواوی به بازار عرضه شده است که در بین آن‌ها گوشی‌های زیادی وجود دارد که در آن‌ها اسلات کارت حافظه با اسلات سیم کارت دوم مشترک است. این مسئله خود به نوعی برای کاربران دردسر درست کرده بود زیرا بایستی قید یکی از سیم کارت‌های خود را می‌زدند. نمونه بازر این مسئله را در هواوی آنر 8 لایت می‌توانیم مثال بزنیم.

پيشنهاد فيسيت : آنر 8 لایت، میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش قیمت از خانواده هواوی

شاید این مسئله خود مقدمه‌ای برای حذف کارت حافظه و اسلات آن از گوشی‌های برند هواوی بوده باشد و ساخت گوشی با این چنین حافظه‌ای هم شاهدی بر این مدعاست.

اگرچه هواوی قصد دارد در گوشی جدید خود از چیپ حافظه 512 گیگابایتی استفاده کند اما هنوز خودش توانایی ساخت این چیپ را ندارد بنابراین احتمالا از چیپ‌های سامسونگ استفاده خواهد کرد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر