کمپانی هواوی از گوشی Y6، میان رده مقرون به صرفه خود رونمایی کرد

کمپانی هواوی از گوشی Y6، میان رده مقرون به صرفه خود رونمایی کرد

هواوی Y6 رونمایی شد. این گوشی به اندروید اوریو، Face unlock مجهز شده است. بررسی تمام قابلیت‌های این گوشی را در فیسیت ببینید.

کمپانی هواوی ساعاتی پیش از گوشی هواوی Y6 سال 2018 خود، مجهز به اندروید اوریو و Face unlock رونمایی کرد.

هواوی سومین کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا است که دائما گوشی‌های جدیدی را راهی بازار می‌کند. این کمپانی ساعاتی پیش از گوشی جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ای از سری Y رونمایی کرده است که بررسی ویژگی‌های این گوشی را در ادامه می‌بینید.

ویژگی‌های هواوی Y6

صفحه نمایش

هواوی Y6، گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید این کمپانی، از صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 و رزولوشن 1440 در 720 (یعنی +HD) بهره می‌برد.

دوربین

طراحی پشتی گوشی هواوی Y6 به نحوی است که در ابتدا تصور می‌شود که این گوشی از دوربین دوگانه پشتی بهره می‌برد اما در واقعیت تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلش، در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده است.

اگرچه دوربین اصلی گوشی کیفیت مطلوبی دارد اما دوربین سلفی Y6 تنها به لنز 5 مگاپیکسلی مجهز شده است! با این وجود این دوربین سلفی از ایفکت‌های AR پشتیبانی می‌کند.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 450 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می‌برد. ضمنا هواوی Y6 به پردازنده گرافیکی Adreno 506 مجهز شده است.

 

هواوی Y6

هواوی Y6

حافظه

کمپانی هواوی گوشی Y6 خود را با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کرده است؛ اما خوشبختانه این گوشی دارای اسلات کارت حافظه microSD است که کارت حافظه‌ای تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند و در سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

پیشنهاد فیسیت : بهترین کارت حافظه های microSD برای گوشی های اندرویدی در سال 2018

امنیت

اگرچه بسیاری از گوشی های میان‌رده هواوی همچون آنر 8 لایت و آنر 7X به اسکنر اثر انگشت مجهز هستند اما این بار کمپانی هواوی تغییری در این ساختار ایجاد کرده است و گوشی Y6 را با Face unlock عرضه کرده است، به این معنا که این گوشی از اسکنر اثر انگشت بهره نمی‌برد.

هواوی y6 به قابلیت face unlock مجهز شده است

هواوی y6 به قابلیت face unlock مجهز شده است

باتری

یکی از نقاط قوت هواوی Y6 باتری تقریبا پرظرفیت آن نسبت به نمونه‌های هم‌رده خود است. این گوشی از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد اما متاسفانه هواوی Y6 به تکنولوژی شارژ سریع مجهز نشده است.

سایر ویژگی‌ها

  • سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو
  • دو سیم کارت
  • بلوتوث 4.2
  • جک 3.5 میلی متری هدفون
  • نسبت ابعاد بدنه به صفحه نمایش 75.4 درصدی

رنگ، زمان عرضه، قیمت هواوی Y6

کمپانی هواوی گوشی Y6خود را در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی راهی بازار کرده است. این گوشی در حال حاضر تنها در بازارهای فیلیپین و روسیه موجود خواهد بود و با قیمتی حدود 200 دلار به فروش خواهد رسید.

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر