Fallout 76، یک گیم آنلاین به سبک survival

Fallout 76، یک گیم آنلاین به سبک survival

Bethesda از آخرین سری Fallout رونمایی کرد. این نسخه یک گیم مطلقاً آنلاین به سبک survival یا تلاش برای بقاست. نام این گیم Fallout 76 است که اشاره به Vault 76 ( یکی از اولین پناهگاه‌ها پس از جنگ جهانی سال 2077) دارد. 
Fallout 76 در تاریخ 9 خرداد معرفی شد و حال به لطف E3 2018، بزرگ‌ترین کنفرانس گیمینگ دنیا، حال ما جزئیات بیشتری را درمورد آن می‌دانیم. 

بازسازی یک دنیای پسارستاخیزی 
زمان در Fallout 76 به قبل از زمان شروع سری یعنی درست 25 سال پس از جنگ هسته‌ای که کل تمدن را نابود کرده است برمی‌گردد. شما در نقش یکی از افرادی هستید که نجات پیدا کرده‌اند و باید در فضای امریکای پسارستاخیزی دوباره جامعه را بازسازی کنید. 
شما می‌توانید تنهایی بازی کنید اما بهتر است که با بقیه گروه شوید تا بهتر بتوانید از شر دشمنان راحت شوید. در Fallout 76 همه‌ی گیمرها در یک دنیا زندگی می‌کنند اما هرکدام در یک گوشه از این دنیا هستند. 
Fallout 76 یک گیم در سبک تلاش برای بقاست، اما مرگ پایان بازی نیست. درعوض کاراکتر و پیشروی شما در طول بازی ادامه پیدا خواهد کرد. با این حال شما باید سعی کنید که زنده بمانید تا بتوانید در این بازی پیشرفت داشته باشید. 
از تاریخ 25 خرداد امکان پیش خرید این گیم وجود دارد و تا چند ماه دیگر می‌توانید به نسخه‌ی بتای آن دسترسی داشته باشید اما نسخه‌ی اصلی Fallout 76 در تاریخ 23 آبان امسال منتشر خواهد شد. 
منتظر باگ‌ها باشید 
نسخه‌های پیشین Fallout واقعاً شاهکار بودند در نتیجه توقعات برای Fallout 76 بالاست. با این حال ماهیت مطلقاً آنلاین این بازی ممکن است باعث شود که این بازی به صورت جدی باگ داشته باشد. 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر