مسابقه عکاسی شیائومی با 50 هزار دلار جایزه

مسابقه عکاسی شیائومی با 50 هزار دلار جایزه

شیائومی مسابقه عکاسی با 50 هزار دلار جایزه نقدی ترتیب داده است که شرکت در آن رایگان است.

شیائومی، کمپانی که خود را اپل چین می‌داند، اخیرا یک مسابقه عکاسی به راه انداخته است و برای آن جوایز ارزشمندی در نظر گرفته است که جمعا به 50 هزار دلار می‌رسد!

شرط اصلی شرکت در مسابقه شیائومی، عکاسی با دوربین یکی از گوشی‌های شیائومی، ثبت نام در سایت این شرکت و داشتن گذرنامه (البته این شرط برای برنده است تا جایزه خود را دریافت کند) است. اگر همه این شرایط را دارید تنها تا 23 نوامبر یعنی 1 آذرماه فرصت دارید تا عکس‌های خود را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنید. ضمنا شرکت در این مسابقه کاملا رایگان است.

 

ویژگی‌های عکس‌های مورد پذیرش

برای شرکت در مسابقه عکاسی شیائومی باید عکس ویرایش نشده‌ای را با گوشی شیائومی خود ثبت کنید که در یکی از چهار موضوع زیر باشد:

  • پرتره (چهره انسان)
  • چشم انداز (بخشی از جهان)
  • رویاپردازی (عکس در شب)
  • خلاقانه (چرا اینقدر جدی؟)

عکس‌هایی که برای شرکت در این مسابقه ارسال می‌کنید باید دارای اطلاعات EXIF باشند به این معنا که بتوان اطلاعات مختلف عکس مانند مدل گوشی و... را از آن به دست آورد. ضمنا سایز این عکس‌ها باید بین 300 تا 10 مگابایت باشد و هر فرد تنها می‌تواند 6 عکس در هر دسته ارسال کند.

 

مراحل انتخاب افراد برتر

در ابتدا عکس‌های ارسالی باید از مرحله "سه لایت" بگذرند، درواقع باید حداقل سه نفر عکس را بپسندند. در مرحله دوم عکس‌ها توسط هیات داوران این مسابقه بررسی می‌شود و در هر دسته 25 عکس انتخاب می‌شود که جمعا 100 عکس خواهیم داشت.

مرحله آخر نظرسنجی از کاربران شیائومی است. از تاریخ 27 نوامبر تا 6 دسامبر (6 تا 15 آذرماه) کاربران شیائومی می‌توانند به این 100 عکس رای دهند و در نهایت در هر دسته سه عکس برتر را انتخاب کنند.

 

جوایز مسابقه عکاسی شیائومی

جوایز این مسابقه بسیار ارزشمند هستند. نفرات اول در دسته چهارگانه عکاسی، 10 هزار دلار برنده می‌شوند. به نفرات دوم در موضوع عکاسی 2 هزار دلار و به نفرات سوم 500 دلار هدیه داده می‌شود که جمع این جوایز 50 هزار دلار می‌شود.

البته همانطور که قبلا گفتیم برای دریافت جایزه باید کپی گذرنامه خود را ارسال کنید.

 

مقالات مرتبط: 

شیائومی می میکس 3، پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شد

آیفون 2018 در یک کفه و پکیج هم قیمت اما پربار شیائومی در کفه دیگر، کدام یک انتخاب معقول‌تری است

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ahmad sabzali

سه‌شنبه, 06 آذر 1397

با سلام صد عکس برتر شیائومی انتخاب شدن و کاربرها باید در مورد برترین عکس ها نظر بدن و عکس های برتر رو‌ انتخاب کنن عکس های بنده هم جز تاپ ترین ها بودن( بیش از 200 لایک ) اما به دور دوم راه پیدا نکرد من در حین رای دادن کوپن گوشی پوکو اف وان رو به ارزش 20999 روپیه برنده شدم اما وقتی وارد اکانتم شدم دیدم که اکانت منقضی شده در حالی که بگفته خود سایت تا 6 دسامبر تاریخ مصرف داره فعلا در حال مکاتبه از طریق ایمیل هستم نمیدونم آیا همه این مسابقه فقط یه بازی تبلیغاتی بود؟

پاسخ

ثبت نظر