بهترین نرم افزارهای رایگان تغییر فرمت ویدیو 2018

بهترین نرم افزارهای رایگان تغییر فرمت ویدیو 2018

اگر به دنبال نرم افزاری رایگان برای تبدیل فرمت ویدیو هستید، با بهترین نرم افزارهای تغییر فرمت ویدیو 2018 در فیسیت آشنا شوید.

تغییر فرمت ویدیو یکی از نیازهای عمومی بسیاری از ماست اما شاید تصور کنیم که برای این کار به نرم افزارهای ویرایش فیلم حرفه‌ای و پولی نیاز است اما این طور نیست. درواقع تعداد زیادی از بهترین نرم افزارهای تغییر فرمت ویدیویی کاملاً رایگان هستند. در ادامه قصد داریم چندین نرم افزار تغییر فرمت ویدیویی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

چرا نیاز به تبدیل فرمت ویدیویی داریم

به دلایل مختلفی ممکن است به تغییر فرمت ویدیو نیاز داشته باشید. مثلاً گاهی می‌خواهید یک فیلم را روی دستگاهی نمایش دهید که حافظه محدودی دارد بنابراین نیاز است تا با تغییر فرمت، سایز ویدیو را کاهش دهید. یا اینکه ممکن است بخواهید فرمت ویدیو را به حالتی تغییر دهید که به راحتی قابل به اشتراک گذاری باشد.

 

بهترین نرم افزارهای تغییر فرمت ویدیو 2018

1- Any Video Converter Free

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه‌های موجود برای تبدیل فرمت ویدیو است. خوبی این برنامه اینجاست که می‌تواند هر دو نوع ویدیو آفلاین و آنلاین را تغییر فرمت دهد. بنابراین با این برنامه می‌توانید فرمت ویدیو موجود در یوتیوب را به فرمتی تغییر دهید که به راحتی روی موبایل و به صورت آفلاین قابل دیدن باشد.

علاوه بر یوتیوب، می‌توانید ویدیوهای موجود در فیسبوک، Vimeo و... و همچنین از روی CD و DVD را هم از طریق همین برنامه تغییر فرمت دهید.

علاوه بر تغییر فرمت، می‌توانید کارهای ساده‌ای مانند چیدن ویدیو، کراپ کردن آن، چرخاندن و... را هم با این برنامه انجام دهید.

لینک دانلود رایگان

 

2- Freemake Video Converter

برنامه Freemake بهترین نرم افزار رایگان تغییر فرمت ویدیو، سریع، انعطاف‌پذیر و ساده است. این برنامه در عین ساده و رایگان بودن، بسیار قدرتمند است؛ اما این برنامه تنها می‌تواند ویدیوهای شما را از روی هارد به فرمت دلخواهتان تبدیل کند. بنابراین برای تغییر فرمت ویدیوهای یوتیوب و یا سایر وب سایت‌ها (به صورت آنلاین)، ابتدا باید آن‌ها را دانلود کنید.

برنامه Freemake علاوه بر ابزارهایی برای بریدن ویدیو، اضافه کردن عنوان، تبدیل فرمت ویدیو از روی DVD و... را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

در نظر داشته باشید زمانی که این برنامه را دانلود و نصب می‌کنید برای تبدیل فرمت ویدیو از یوتیوب محدودیت خواهید داشت اما بعد از سه روز یک پک هدیه دریافت می‌کنید که این محدودیت‌ها از بین خواهد رفت.

لینک دانلود رایگان

 

3- Free HD Video Converter Factory

شروع استفاده از این ابزار بسیار ساده است. برای آوردن یک ویدیو درون برنامه، کافی آن را بکشید و داخل برنامه بیندازید (Drag & Drop). سپس باید فرمت مقصد را انتخاب کرده و نهایتاً روی دکمه Button کلیک کنید. به همین سادگی!

بریدن، کراپ کردن و اضافه کردن ایفکت‌های ویژه همگی جز ابزارهایی است که از طریق این برنامه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

لینک دانلود رایگان

 

4- HandBrake

این برنامه ابزار قدرتمندی است که روی هر سه سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده است البته شاید بیش از هر کس دیگری، کاربران مک با این برنامه آشنا باشند. به هر ترتیب اگر جز دسته کاربرانی هستید که با دستگاه‌های مختلف و سیستم عامل‌های مختلف کار می‌کنید، این برنامه دقیقاً مناسب شماست.

رابط کاربری این برنامه کمی پیچیده اما حرفه‌ای است و امکان تبدیل دقیق فرمت ویدیو را فراهم می‌کند. از جمله قابلیت‌های کاربردی این برنامه می‌توانیم به امکان کراپ کردن، فیلترهای پیشرفته، تعدیل نرخ فریم، آماده کردن ویدیو به سرعت و... اشاره کرد.

در ابتدای امسال در نسخه مک این برنامه، شاهد بدافزار بودیم اما در حال حاضر این برنامه برای دانلود کاملاً امن است.

لینک دانلود رایگان

 

مقالات مرتبط:

چگونه فرمت فایل را روی دستگاه اندروید تغییر دهیم؟

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: techradar


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

لیلا

دوشنبه, 07 آبان 1397

سلام. کدام یک با فرمت x265 سازگار هست؟

پاسخ

علی

چهارشنبه, 09 آبان 1397

سلام. نرم افزار Format Factory از بهترینهاست و البته کاملا رایگان؛ شاید بهتر از این لیست 4 تایی

پاسخ

ثبت نظر