مشکل رجیستری تجهیزات سیم کارت خور را با سامانه همتا چطور حل کنیم؟ در فیسیت راه حل این مشکل را ببینید.
طرح رجیستری از آبان ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و به مرور تمامی برندهای گوشی موبایل را زیر چتر خود درآورد. در مرحله دوم طرح رجیستری قرار شد تا سایر کالاهای دیجیتال سیم کارت خور مثل مودم و... رجیستر شوند.
حالا برخی از کاربران گزارش دادهاند که دستگاههای سیم کارت خور آنها به جز گوشی موبایل، مثل تبلت، ساعت هوشمند، دستگاه POS و... از دسترس خارج شدهاند و دلیل این مسئله رجیستر نبودن دستگاه است. جالب اینجاست که هنوز رجیستری این تجهیزات سیم کارت خور آغاز نشده است!
سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری علت مشکلاتی اخیری که برای برخی از دستگاهها پیش آمده است را چنین توضیح داده است:
در طول طرح، موارد معدودی مشاهده شده که سایر تجهیزات نظیر تبلت، ساعت هوشمند، مودم سیمکارت خور و... نیز مشمول طرح شدهاند. علت این امر این است که شناسه این تجهیزات در پایگاه داده سازمان جهانی GSMA که در طرح مورد استفاده قرار میگیرد، به اشتباه تلفن همراه ثبت شده است.
چطور مشکل دستگاههای سیم کارت خور با طرح رجیستری را حل کنیم
سامانه مخصوص طرح رجیستری، سامانه همتا، از این مشکل آگاه است و از افرادی که دچار چنین مشکلی شدهاند خواسته است تا با مرکز تماس همتا، یعنی شماره 096366 تماس بگیرند. بعد از اعلام شناسه کالایی که به اشتباه به عنوان گوشی در نظر گرفته شده بودند، در اولین فرصت مشکل گوشی حل خواهد شد.
مقالات مرتبط:
نحوه رجیستری گوشی، چطور از سامانه همتا برای رجیستری تلفن همراه استفاده کنیم
نحوه فرآیند انتقال مالکیت تلفن همراه از طریق سامانه همتا
مشکل قطع نادرست سرویس دهی گوشی بعد از طرح رجیستری را چطور حل کنیم؟
ما را در شبکههای اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.
منبع خبر: مهر
ثبت نظر