مایکروسافت برنامه جدید آفیس خود را برای ویندوز 10 منتشر کرد

مایکروسافت برنامه جدید آفیس خود را برای ویندوز 10 منتشر کرد

مایکروسافت همواره در تلاش است تا استفاده از برنامه‌ آفیس را برای کاربرانش ساده‌تر کند. حالا روز گذشته بعد از انتشار نهایی آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10، مایکورسافت یک برنامه آفیس جدید و مخصوص ویندوز 10 را منتشر کرد که به گفته خودش این ایده را از Office.com گرفته است، که مانند یک هاب مرکزی برای برنامه‌های آفیس عمل می‌کند اما برای کاربران وب.

این برنامه هم در اصل مانند یک هاب مرکزی برای تمامی برنامه‌های مایکروسافت آفیس عمل می‌کند و جایگزین برنامه MY Office است. کافی است آن را باز کنید تا به همه برنامه‌های آفیس در بالای ویندوز دسترسی داشته باشید. بنابراین به سادگی می‌توانید در بین این برنامه‌ها جا به جا شوید و بین آن‌ها سوییچ کنید.

کنار دسترسی یک جا به همه برنامه‌ها، در اسنادی که اخیرا روی آن‌ها کار کرده‌اید هم برای شما نمایش داده می‌شود. همچنین یک ابزار سرچ هم در اختیارتان است که با آن می‌توانید اسنادی که روی صفحه نمایش داده نشده‌اند را پیدا کنید.

مدت‌هاست که مایکروسافت در فکر راحتی استفاده کاربران است و در همین راستا تعدادی از برنامه‌های آفیس مانند برنامه OutLook را برای کاربران iOS باز طراحی کرده است.

برنامه آفیس جدید مایکروسافت در حال حاضر تنها در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر است اما به زودی در دسترس همه کاربران ویندوز 10 قرار خواهد گرفت. این برنامه کاملا رایگان بوده و با هر برنامه دیگری همچون آفیس 365، آفیس 2019، آفیس 2016 و آفیس آنلاین هم سازگار است. از طریق مایکروسافت استور می‌توانید به این برنامه دسترسی داشته باشد. همچنین از تابستان 2019 برنامه آفیس جدید ویندوز 10 به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌های ویندوز 10 نصب خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

مایکروسافت شکست را پذیرفت؛ پایان عمر مایکروسافت اج نزدیک است

بار دیگر مایکروسافت کاربران را مجبور به استفاده از اج می کند

مایکروسافت رسماً گیت هاب را خرید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: cnet


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر