آنر V20؛ پرچمدار زیبا و جذاب آنر رونمایی شد

آنر V20؛ پرچمدار زیبا و جذاب آنر رونمایی شد

چندی پیش شاهد رونمایی اولیه آنر V20 توسط هواوی بودیم. آنر طی آن رویداد کوتاه تنها از برخی مشخصات این گوشی مانند نمایشگر روزنه دار، دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.4 اینچی و رم 6 یا 8 گیگابایتی این گوشی، صحبت کرده بود. حالا آنر، زیر برند هواوی، گوشی آنر وی 20 را به صورت کامل در چین رونمایی کرده است.

مشخصات آنر V20

طراحی منحصر به فرد

اطلاعات جدیدی که درباره گوشی آنر وی 20 (آنر V20 که آنر View 20 هم گفته می‌شود) منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی اولین گوشی در دنیاست که از نانولیتوگرافی در قسمت پشتی‌اش استفاده کرده است به این ترتیب شاهد جلوه منحصر به فردی در پنل پشتی این گوشی هستیم. نانولیتوگرافی در اصل شاخه‌ای از علم نانو تکنولوژی است که به واسطه آن ضمن دوام بالاتر پنل پشتی در آنر V20، شاهد استفاده از نانوتکسچرهای نامرئی در این قسمت هم هستیم.

یکی از جذابیت‌های این گوشی، حروف V در پنل پشتی است که با تغییر دادن زاویه گوشی، رنگ و محل آن تغییر می‌کند.

آنر وی 20_ نمایش حرف V در پنل پشتی

آنر وی 20_ نمایش حرف V در پنل پشتی

 

صفحه نمایش

گوشی آنر V20 از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 در 2310 در کنار یک نسبت ابعاد غیر معمول کشیده 19 به 25 به 9 بهره می‌برد. بنا به ادعای آنر، این گوشی اولین گوشی هوشمندی است که به نمایشگر fullView 3.0 مجهز شده است.

صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD است و این به این معناست که اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی نمی‌تواند قرار بگیرد؛ بلکه در پنل پشتی و به صورت دایره‌ای شاهد سنسور اثر انگشت هستیم.

 

مشخصات سخت افزاری

آنر وی 20 قدرتش را از پردازنده کارین 980 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP10 می‌گیرد. آنر این گوشی را در دو مدل با 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد کرد.

البته آنر برای این گوشی جایگاه اختصاصی کارت حافظه در نظر گرفته است که کارت حافظه‌ای تا 256 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. بنابراین به هیچ عنوان نگرانی درباره میزان حافظه وجود ندارد.

 

دوربین اصلی و سلفی

یکی از ویژگی‌های گوشی جدید آنر، بهره بردن از نمایشگر با روزنه است. در پنل جلویی شاهد یک روزنه کوچک هستیم که لنز 25 مگاپیکسلی دوربین سلفی در آن جای گرفته است.

این گوشی به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهر شده است. این دوربین اصلی از حسگر جدید سونی یعنی IMX586 بهره می‌برد که باعث می‌شود تصاویر بسیار باکیفیتی از نظر جزییات و رنگ‌بندی با این گوشی به ثبت برسد.

در پنل پشتی این گوشی حسگر دیگری از نوع ToF هم قرار گرفته است. این حسگر سه بعدی در کنار پردازنده کارین 980 باعث می‌شود تا تمام قد بسیار خوبی به ثبت برسد.

 

پشتیبانی از حالت دسکتاپ در آنر V20

آنر وی 20 (آنر V20) از حالت دسکتاپ هواوی پشتیبانی می‌کند به این معنا که اگر گوشی را به مانیتور و کیبورد و موس متصل کنید، می‌توانید از آن به عنوان یک سیستم دسکتاپ استفاده کنید.

 

سایر مشخصات

آنر وی 20، پرچمدار جدید آنر، از رابط کاربری EMUI 9.0 در کنار آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 9.0 پای بهره می‌برد. همچنین این گوشی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های محبوبی در گوشی‌های هواوی همچون قابلیت‌های Super Night View، EIS و GPU Turbo 2.0 نیز مجهز شده است.

آنر در پرچمدار جدیدش از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که به ویژگی شارژ سریع سوپر شارژ 22.5 واتی مجهز شده است، به این معنا که باتری این گوشی تنها در مدت 30 دقیقه حدود 55 درصد شارژ می‌شود. این در حالی است که به صورت معمول باتری این گوشی در مدت 90 دقیقه شارژ خواهد شد.

 

قیمت و زمان عرضه

آنر وی 20 از فردا، یعنی 7 دی ماه در رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی در چین عرضه خواهد شد. قیمت هر یک از مدل‌های این گوشی بسته به میزان رم و حافظه داخلی به صورت زیر است:

  • آنر وی 20 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی: 435 دلار
  • آنر وی 20 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی: 510 دلار

البته یک نسخه ویژه از آنر وی 20 هم عرضه خواهد شد که برای نسخه دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 580 دلار در نظر گرفته شده است.

رنگ بندی Honor V20

رنگ بندی Honor V20

 

بیشتر بخوانید:


هواوی نوا 4 رونمایی شد؛ دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش روزنه دار

هواوی میت 20 و میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز رونمایی شدند

بهترین گوشی های هواوی 2018، از پرچم‌دار تا ارزان قیمت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

​​​​​​​

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر