هواوی، آنر پلی 8A را با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی کرد

هواوی، آنر پلی 8A را با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی کرد

هواوی، گوشی آنر پلی 8A را با قیمتی مقرون به صرفه، باتری 3020 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی مگاپیکسلی رونمایی کرد.

آنر پلی 8A که بنا بود در تاریخ 18 دی‌ماه، با نام آنر 8A و در جریان نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود، برای دور ماندن از هیاهوهای این نمایشگاه، ساعتی پیش رسماً رونمایی شد.

این گوشی از نظر ظاهری شباهت‌هایی به شیائومی می پلی (Xiaomi Mi Play) دارد و احتمالاً اضافه شدن “پلی” به نام آن هم دقیقاً به همین دلیل است. از جمله شباهت‌های این دو گوشی می‌توانیم به پردازنده هلیو P35 و نمایشگری با ناچ قطره‌ای اشاره کنیم. با فیسیت همراه باشید تا مشخصات این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

مشخصات آنر پلی 8A

صفحه نمایش

آنر پلی 8A از نمایشگر 6.09 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن 720 در 1560 بهره می‌برد که در بالای صفحه نمایش ناچ قطره‌ای قرار گرفته که جایگاه دوربین سلفی گوشی است. به لطف همین طراحی، این گوشی از نسبت 81 درصدی صفحه نمایش به کل پنل پشتی بهره می‌برد.

 

مشخصات سخت افزاری

این گوشی مقرون به صرفه و جدید هواوی از پردازنده 12 نانومتری و 8 هسته‌ای مدیاتک هلیو P35 با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بهره می‌برد.

هواوی این گوشی را در دو مدل با حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد کرد که هر دو مدل دارای 3 گیگابایت رم هستند. البته می‌توانید از برای افزایش حافظه از جایگاه سیم کارت دوم برای اتصال کارت حافظه MicroSD تا 512 گیگابایت استفاده کنید.

 

دوربین

هواوی این گوشی را به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگرم f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 مجهز کرده است که دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.

 

سایر مشخصات

  • سیستم عامل: اندروید 9 پای
  • رابط کاربری: EMUI 9.0
  • دارای جک 3.5 میلی‌متری آمپر
  • بولوتوث نسخه 4.2
  • جنس بدنه: پلاستیک با فریم آلومینیومی
  • باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی
  • رنگ‌ها: مشکی، طلایی، آبی، قرمز

گوشی آنر پلی 8A

گوشی آنر پلی 8A

 

قیمت و زمان عرضه

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم این گوشی در دو میزان حافظه داخلی عرضه خواهد شد، نسخه 32 گیگابایتی با قیمت 119 دلار و نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی از 8 ماه ژانویه یعنی 18 دی‌ماه عرضه خواهد شد و می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید.

 

بیشتر بخوانید:

شروع سال 2019 و یک رسوایی برای هواوی

هواوی میت 20 و میت 20 پرو، پرچمداران 2018 هواوی با قابلیت‌های شگفت‌انگیز رونمایی شدند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر