بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ را که جز بهترین ساعت‌های هوشمند دنیاست را در فیسیت بخوانید.

همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9، سامسونگ از نسل جدید ساعت هوشمندش با نام گلکسی واچ و در دو اندازه 42 و 46 میلی‌متری و در سه رنگ مشکی، سیلور، رزگلد رونمایی کرد. بسیاری انتظار داشتند سامسونگ این گجت جدید را گلکسی گیر اس 4 بنامند از برخلاف انتظارشان سامسونگ نام Galaxy Watch را برای آن انتخاب کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این ساعت هوشمند سامسونگ را معرفی کنیم.

ساعت هوشمند گلکسی واچ

طراحی زیبا برای انواع سلیقه‌ها

سامسونگ این ساعت هوشمند را در دو سایز 42 و 46 میلی‌متری راهی بازار کرده است. نسخه 46 میلی‌متری که دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی است، برای آقایانی که مچ پهنی دارند انتخاب مناسبی است که سامسونگ برای آن رنگ سیلور را در نظر گرفته است.

نسخه 42 میلی‌متری این ساعت هوشمند با صفحه نمایش 1.2 اینچی اما دارای دو رنگ است، یکی مشکی برای آقایان و دیگری در رنگ رزگلد بسیار زیبا با طراحی ساده و شکیل برای خانم‌ها.

ساعت هوشمند گلکسی واچ در رنگ‌های مختلف

ساعت هوشمند گلکسی واچ در رنگ‌های مختلف

صفحه نمایش

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ در هر سه مدل از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن 360 در 360 بهره می‌برد و کیفیت نمایشگر و رنگ‌ها هم بسیار عالی است.

سامسونگ این سری ساعت هوشمند خود را به سنسور روشنایی هم مجهز کرده است تا در انواع شرایط با نورهای مختلف، Galaxy Watch بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد.

 

باتری با دوام عالی

سامسونگ در نسل جدید ساعت هوشمندش، یعنی گلکسی واچ به باتری اهمیت زیادی داده است. نسخه 46 میلی متری از باتری 472 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که به ادعای سامسونگ می‌تواند تا 7 روز دوام بیاورد.

نسخه 42 میلی متری اما به یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که می‌تواند گلکسی واچ سامسونگ را برای 4 روز روشن نگه دارد.

 

مشخصات سخت افزاری

سامسونگ این ساعت هوشمند را به پردازنده دو هسته‌ای اکسینوس 910 با فرکانس 1.15 گیگاهرتز مجهز کرده است. گلکسی واچ سامسونگ همچنین از رم 768 مگابایتی در کنار حافظه داخلی 4 گیگابایتی بهره می‌برد. البته نسخه LTE این ساعت هوشمند از رم 1.5 گیگابایتی بهره می‌برد.

به صورت کلی مشخصات ساعت هوشمند Galaxy Watch سامسونگ با تفکیک اندازه به صورت زیر است:

مشخصات ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

مشخصات Galaxy Watch سامسونگ

 

ضد آب، ضد ضربه و دارای بدنه مقاوم

سامسونگ بدنه نسل جدید ساعت هوشمندش را از جنس استیل بسیار باکیفیت و ضد زنگ ساخته است. ضمنا گلکسی واچ با بهره‌گیری از گواهی‌نامه IP68 کاملا ضد آب است به این معنا که تا عمق 50 متری، آب در آن نفوذ نمی‌کند. بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن را هنگام شنا هم روی مچ دستتان داشته باشید.

این ساعت هوشمند سامسونگ از صفحه نمایش Super AMOLED بهره می‌برد که با گوریلا گلس +DX محافظت می‌شود. بنابراین در برابر خش و حتی ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد.

گلکسی واچ سامسونگ ضد آب است

گلکسی واچ سامسونگ ضد آب است

سایر قابلیت‌ها

  • پشتیبانی از فناوری LTE
  • سنسور ضربان قلب
  • سیستم نظارت بر خواب
  • دارای سنسورها شتاب سنج، ژیروسکوپ و در نتیجه ردیابی حرفه‌ای و دقیق فعالیت‌های سلامت کاربر
  • دارای بلوتوث 4.2
  • دارای قابلیت NFC و در نتیجه پشتیبانی از Samsung Pay
  • بهره گیری از قابلیت تبدیل متن به گفتار و در نتیجه امکان خواندن نوتیفیکیشن‌های دریافتی هنگامی که به وای فای متصل است

 

گلکسی واچ در مقابل اپل واچ سری 4

اگر بخواهیم Galaxy Watch را از نظر قیمتی با اپل واچ سری 4 مقایسه کنیم، قیمت گلکسی واچ بسیار مقرون به صرفه‌تر از اپل واچ سری 4 است. در حال حاضر و در بازار ایران اپل واچ سری 4 حدود 5700 هزار تومان قیمت دارد این در حالی است که گلکسی واچ قیمتی حدود 3200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

گذشته از قیمت، گلکسی واچ سامسونگ در دید وب سایت techradar بهترین ساعت هوشمند 2019 شناخته شده است که نقاط قوت آن باتری بسیار عالی و قیمت مناسبش است. این در حالی است که اپل واچ سری 4 در جایگاه دوم بهترین ساعت هوشمند 2019 و پس از Galaxy watch سامسونگ در این وی سایت معرفی شده است.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر