شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

سامسونگ برای رونمایی از گوشی گلکسی اس 10 تیزرهای تبلیغاتی را منتشر کرده است که ویژگی‌های خانواده گلکسی اس 10 را مشخص می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس 10 اولین پرچمداری که در سال 2019 منتظر رونمایی آن هستیم. تنها کمتر از یک هفته تا رونمایی از این گوشی به همراه مدل‌های دیگری آن یعنی گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت باقی مانده است و حالا در این فرصت باقی مانده، سامسونگ سه تیزر تبلیغاتی کوتاه از خانواده گلکسی اس 10 را منتشر کرده که هر ویدیو، ویژگی‌هایی از این سری پرچمداران 2019 را به نمایش می‌گذارد.

 

تیزرهای تبلیغاتی سامسونگ برای سامسونگ گلکسی اس 10

ویدیو اول: سنسور اثر انگشت درون صفحه و حذف ناچ

از اولین تیزر کوتاه سامسونگ در خصوص سامسونگ گلکسی اس 10 که تنها 6 ثانیه است، مشخص است که سامسونگ در پرچمداران 2019 خود ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) را حذف کرده است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم دوربین سلفی این گوشی چطور تعبیه شده است.

مسئله دیگری که صراحتاً مطرح شده است، سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی است که در خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ شاهد آن هستیم.

 

ویدیو دوم: دوربین سلفی با کیفیت 4K

سامسونگ در دومین تیزر تبلیغاتی خود روی دوربین پرچمداران 2019 خود مانور داده است. صراحتاً در ویدیو یوتیوب سامسونگ عنوان شده که دوربین سلفی گلکسی اس 10 دارای کیفیت 4K خواهد بود، دوربین سلفی که بنا به شایعات از لنز 10 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

 

ویدیو سوم: شارژ سریع و باتری معکوس

در آخرین ویدیویی که سامسونگ درباره خانواده گلکسی اس 10 منتشر کرده، روی باتری تمرکز کرده است. ویژگی جالبی در این ویدئو می‌بینیم، قابلیت شارژ برعکس آن هم به صورت وایرلس توسط گوشی‌های سامسونگ است. یعنی این گوشی‌ها می‌توانند سایر گوشی‌ها و تجهیزات الکترونیکی را شارژ کنند، درست مثل اینکه یک پاوربانک در دست شماست. بنابراین برای شارژ کردن دستگاه‌های کوچک مشکلی نخواهید داشت.

نکته دیگر اینکه احتمالاً گلکسی اس 10 و سایر گوشی‌های آینده سامسونگ از قابلیت شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی بهره خواهند برد.

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر