ساموسنگ قصد دارد تکنولوژی گلکسی فولد خود را به اپل و گوگل بفروشد

ساموسنگ قصد دارد تکنولوژی گلکسی فولد خود را به اپل و گوگل بفروشد


تکنولوژی پشت سامسونگ گلکسی فولد بسیار نوآورانه است و به همراه دستگاه‌های مشابه مثل هواوی میت ایکس در آینده‎ی گوشی‎های هوشمند نقش بزرگی خواهد داشت. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش‌های تاشو خود را به گوگل و اپل بدهد. به گزارش ETNews سامسونگ نمونه‎هایی را به اپل و گوگل ارائه داده تا به این شرکت‌ها کمک کند گوشی‌های تاشو خود را به تولید انبود برسانند. 
البته این موضوع خیلی تعجب آور نیست چرا که سامسونگ یکی از شرکت‌های تولید کننده پانل‌های صفحه نمایش برای گوشی‌های آیفون است. درنتیجه این شرکت شریک و همچنین رقیب اپل به حساب می‌آید. اگر شایعات صحیح باشد ما به زودی شاهد گوشی‌های تاشو اپل و گوگل خواهیم بود. علاوه بر آن به نظر می‎رسد که سامسونگ در زمینه‌ی صفحه نمایش تاشو با شرکت‌های هواوی و اوپو نیز همکاری دارد. 
مدتی است که شرکت گوگل درحال برنامه ریزی برای تولید آیفون تاشو است. این شرکت هفته پیش یک طرح از آیفون تاشو نشان داد. درحالی که نمی‌توان مطمئن بود که گوگل پیکسل 4 یک گوشی تاشو باشد یا خیر اما این موضوع چیزی است که شاید بخش سخت‌افزاری این شرکت بخواهند در آینده آن را بررسی کنند. 
بنا به گزارش ETNews، شرکت سامسونگ قصد دارد در سال 2.4 میلیون پانل تاشو بسازد و درصورت استقبال این میزان را به رقم ده میلیون برساند. تا به حال چیزهای بسیار جالبی در زمینه‌ی گوشی‌های تاشو دیده‌ایم و به نظر می‌رسد که در آینده دستگاه‌های بسیار زیادی ببینیم که توسط این تکنولوژی ساخته شده‎اند. 

 

بیشتر بخوانید:

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل اعلام کرد که در حال تولید محصولات جدیدی است که هوش از سرتان می‌برد

گوشی سامسونگ گلکسی M30؛ میانرده خوش قیمت و قدرتمند سامسونگ رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر