نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه‌ صدا و سیما دستکاری شد!

نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه‌ صدا و سیما دستکاری شد!

نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه‌ صدا و سیما دستکاری شده و وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات باز هم پیگیر ماجراست.

انتخاب محبوب‌ترین برنامه سال صدا و سیما و البته آمار عجیب و غریبش هم شده ماجرای این روزها. ماجرا اینجاست که در دو روز گذشته عده زیادی پیامکی را دریافت کرده‌اند که از تأیید شدن رأی‌شان در نظرسنجی برنامه‌های محبوب صدا و سیما خبر داده. حالا جالب اینجاست که خیلی از این افراد روح‌شان هم از شرکت در این نظرسنجی خبر نداشته.

از یک طرف دیگر یک‌دفعه و دوان دوان برنامه‌ای که به نظر نمی‌رسیده برنده باشد، به حدی رأی جمع می‌کند که برنامه‌ای که بیشترین رأی را هم داشته، پشت سر می‌گذارد، حالا دوپینگ کرده یا نه را نمی‌دانیم! 

آقای وزیر ارتباطات جوانمان هم مثل همیشه با سند و مدرک تصویری در توییترش، درباره این موضوع اظهارنظر کرده. در همین تصویر‌هایی که آقای وزیر به اشتراک گذاشته، یک ساعت‌هایی شدیداً مشکوک است. درواقع از ساعت 1 تا 4 صبح حدوداً 1 میلیون رأی ثبت شده. از همه جالب‌تر اینکه همه این رأی‌ها به یک برنامه خاص داده شده و همین رأی‌ها رتبه‌بندی را جا به جا کرده. آقای وزیر جوانمان، آذری جهرمی، حالا پیگیر این موضوع شده است. در اول و آخر توییتش را هم به هشتگ #گزارش_به_مردم و #حق‌الناس مزین کرده.

آمار درست و دستکاری شده نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما

آمار درست و دستکاری شده نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صدا و سیما

 

روابط عمومی معاونت سیما اما اختلال در سیستم رأی‌گیری را دلیل این تغییر عجیب آمار اعلام کرده و البته ریشه این مسئله را هم استقبال مردم از نظرسنجی! روابط عمومی صدا و سیما این موضوع را این طور بیان کرده:

رأی‌گیری بخش مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم که از 23 بهمن شروع شد، تا پنجشنبه 9 اسفند بیش از 40 میلیون رأی در سامانه USSD و روبیکا به خود اختصاص داد، اما ایجاد اختلال در این سامانه حاشیه ساز شد.

حالا باید صبر کنیم تا ببینیم بررسی آقای محترم وزیر به کجا می‌رسد.

تا روایت توییتری دیگر بدرود...

 

کمی هم طنز:

خبر خوب وزیر ارتباط: از هفته آینده همه ایران سرای شماست

ترامپ هنوز 5G را بدست نیاورده، تقاضای 6G داده

گلکسی فولدهای دست ساز کاربران را ببینید؛ تمسخر سامسونگ بین کاربران توییتر

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر