آهنگتو؛ اپلیکیشن سرگرمی و آموزش حرفه‌ای موسیقی؛ عیدانه

آهنگتو؛ اپلیکیشن سرگرمی و آموزش حرفه‌ای موسیقی؛ عیدانه

اپلیکیشن آهنگتو یک برنامه اندرویدی سرگرمی در حوزه موسیقی و البته یادگیری موسیقی است. این بازی را برای ایام نوروز 98 به شما پیشنهاد می‌کنیم.

موسیقی یکی از علاقه‌مندی‌های مردم در سراسر دنیاست. خیلی از افراد علاقه‌مند به موسیقی و خواننده شدن هستند اما این راه پردردسرتر از تصور ماست. به همین دلیل خیلی از افراد آن را همچنان به عنوان یک سرگرمی می‌دانند. آهنگتو یک اپلیکیشن جالب اندرویدی است که علاوه بر ایجاد یک سرگرمی سالم، خوانندگی شما را هم تقویت می‌کند. این اپیلیکشن برای ایام نوروز هم گزینه بسیار مناسبی است. با فیسیت همراه باشید تا این برنامه را با هم بررسی کنیم. 

 

آهنگتو چیست؟

در اپلیکیشن آهنگتو تعداد زیادی از جدیدترین موسیقی‌های ایرانی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید و شروع به خواندن با آهنگ کنید. در حین خواندن، آهنگتو با استفاده از تشخیص صوت، نت‌هایی که اجرا می‌کنید را تشخیص داده و با نت‌های اصلی تطبیق می‌دهد. سپس با توجه به نت‌هایی که به درستی اجرا کرده‌اید، به شما امتیاز داده می‌شود.

 

شما در این رقابت تنها نیستید

جذابیت اپلیکیشن آهنگتو اینجاست که شما تنها شرکت‌کننده در مسابقه نیستید. هر کسی که در برنامه ثبت‌نام کند و آهنگی را بخواند، امتیازش برای همان آهنگ ثبت می‌شود. سپس این امتیازها رده‌بندی می‌شوند. بنابراین به سادگی متوجه می‌شوید که سطح خوانندگی شما در چه حدی است.

 

آهنگتو؛ فراتر از سرگرمی

در این برنامه همه مصرع‌های شعر به صورت نوشته و هم‌زمان با آهنگ اصلی به نمایش در می‌آید. بنابراین نیازی به حفظ بودن آهنگ ندارید. از طرفی همه نت‌ها به صورت واضح و کاملاً صحیح مشخص شده‌اند. بنابراین گذشته از حالت سرگرمی که این برنامه اندرویدی دارد، عملاً یک محیط عالی برای آموزش خوانندگی هم هست.

پایین همه آهنگ‌ها برچسب سختی آن آهنگ زده شده است. بنابراین اگر خواننده حرفه‌ای نیستید، برای شروع می‌توانید از آهنگ‌های ساده شروع کنید.

مهارت صحیح خواندن را در آهنگتو بدست بیاورید

مهارت صحیح خواندن را در آهنگتو بدست بیاورید

 

پیشنهاد فیسیت:

بهترین نرم‌افزارهای رایگان آهنگسازی برای کامپیوتر

ده اپلیکیشن برتر برای آهنگ سازی روی گوشی و تبلت اندروید

 

آهنگتو، بهترین بازی سال 97 کافه بازار

اپلیکیشن سرگرمی آهنگتو به عنوان بهترین بازی سال 97 کافه بازار از نظر کاربران در جشنواره وب و موبایل انتخاب شده است.

این برنامه اندرویدی رایگان (البته با پرداخت درون برنامه‌ای) که تاکنون بیش از 100 هزار نصب فعال دارد، را می‌توانید از با حجم 25 مگابایت از کافه بازار دانلود کنید.

 

بازی‌های جذاب و هیجان انگیز:

پازل بلوک‌های جواهر؛ یک بازی نوستالژیک برای نوروز 98؛ عیدانه

بازی فندق، جورکردنی اعتیادآور جایگزین نسخه iOS بازی آمیرزا

بازی پشمک، یک تقلید اما تقلیدی موفق

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر