هدفون بی سیم ردمی ایرداتز با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه رونمایی شد

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه رونمایی شد

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز با قیمتی فوق‌العاده مقرون به صرفه، یعنی تنها 15 دلار رونمایی شد.

هدفون بی سیم اپل، ایرپاد به شدت در بین کاربران محبوبیت پیدا کرده است و همین مسئله هم باعث شد تا شیائومی اقدام به تولید یک هدفون بی سیم آن هم با قیمتی نصف قیمت ایرپاد اپل کند. آبان ماه بود که شیائومی هدفون بی سیم ایرداتز را با قیمت 30 دلار راهی بازار کرد. به نظر می‌رسد که شیائومی به تولید یک هدفون بی سیم اکتفا نکرده و ساعتی قبل یک هدفون وایرلس دیگر از زیر برند ردمی را با نام ردمی ایرداتز رونمایی کرده است.

 

ردمی ایرداتز؛ هدفون بی سیم ردمی

ردمی ایرداتز اگرچه از نظر قابلیت‌ها و مشخصات تفاوتی با شیائومی ایرداتز ندارد اما قیمت آن تنها 15 دلار است. البته چنین برچسب قیمتی اصلاً عجیب نیست زیرا شیائومی زیربرند ردمی را دقیقاً با هدف تولید محصولات مقرون به صرفه و تمرکز بر این بازار، مستقل کرده است.

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز که قرار است در رنگ مشکی راهی بازار شود، به بلوتوث 5.0، پردازنده دیجیتالی سیگنال داخلی (DSP) و قابلیت حذف نویز محیط مجهز شده است. البته از آنجایی که این هدفون بی سیم در دسترس نیست، نمی‌توانیم درباره میزان حذف نویز آن اظهار نظر کنیم.

تفاوت هدفون بی سیم ردمی ایرداتز نسبت به شیائومی ایرداتز و البته ایرپاد اپل، حذف شدن قسمت گوشواره مانند آن است. همچنین برخلاف دو هدفون بی سیم نام برده، ردمی ایرداتز تنها در رنگ مشکی راهی بازار خواهد شد.

سیستم کنترل این هدفون بی سیم روی خودش قرار دارد. کافی است دوبار روی آن ضربه بزنید تا دستیار صوتی (سیری در آیفون و گوگل اسیستنت در اندروید) فعال شود.

همچون ایرپاد اپل و شیائومی ایرداتز، محافظ این هدفون بی سیم هم وظیفه تأمین انرژی آن را به عهده دارد و با یک بار شارژ آن، برای مدت 12 ساعت می‌توانید به موسیقی گوش کنید.

ردمی ایرداتز به باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که برای شارژ شدن به 1.5 ساعت زمان نیاز دارد. محافظ این هدفون هم یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی دارد که در مدت 2 ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز

هدفون بی سیم ردمی ایرداتز

بررسی ارزش خرید

شیائومی هدفون بی سیم ایرداتز را با هدف رقابت با ایرپاد اپل راهی بازار کرد، دقیقاً در همان رنگ و همان شکل. البته کمی زوایای شیائومی ایرداتز نسبت به ایرپاد اپل مشخص‌تر است. قیمت شیائومی ایرداتز اما تنها 30 دلار، یعنی نصف قیمت ایرپاد اپل بود.

حالا ردمی ایرداتز با همان ویژگی‌ها تنها 15 دلار قیمت دارد که نسبت به ایرپاد اپل بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است. تنها مسئله رنگ مشکی آن است. اگر علاقه‌مند هستید که یک هدفون بی سیم سفید داشته باشید مجبورید به سراغ ایرپاد اپل و یا شیائومی ایرداتز بروید و به طبع مجبورید هزینه بیشتری هم بپردازید. به هر ترتیب کاملاً مشخص است که ردمی ایرداتز نسبت به قیمتش، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

 

اخبار مرتبط:

ایرداتز پرو؛ هدفون بی سیم شیائومی در رقابت با ایرپاد اپل رونمایی شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر