گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد

گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد

گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد.

دقایقی پیش سامسونگ در رویداد گلکسی A، از گوشی گلکسی A80 که مدت‌های منتظرش بودیم با دوربین کشویی چرخان رونمایی کرد. با فیسیت همراه باشید تا شاهکار میانرده جدید سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند گلکسی A80

صفحه نمایشی یکپارچه و بدون ناچ

استفاده از ناچ قطره‌ای، نمایشگر روزنه‌دار و دوربین سلفی کشویی همه و همه تلاش‌های هستند که بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده گوشی در سراسر جهان برای استفاده حداکثری از صفحه نمایش و یکپارچه کردن آن اخیراً انجام داده‌اند. حالا شرکت سامسونگ با عرضه گوشی هوشمند گلکسی A80 همه این تلاش‌ها را پشت سرگذاشته است و با بهره‌گیری از پنلی کشویی که یک دوربین سه‌گانه را در خود جای داده است، یک نمایشگر 6.7 اینچی Super OMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل کاملاً یکپارچه و بدون ناچ و حتی بدون کوچکترین روزنه (برای قرار گرفتن دوربین سلفی) را در اختیارتان گذاشته است.

 

دوربین چرخان، ایده‌ای خلاقانه از سوی سامسونگ

جالب‌ترین خلاقیتی که سامسونگ در گوشی هوشمند گلکسی A80 ارائه کرده است، دوربین کشویی و چرخان است. درواقع در پنل کشویی این گوشی، تنها یک دوربین سه‌گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز دیگر 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و دوربینی با سنسور TOF قرار گرفته است. جالب اینجاست که این دوربین‌ها در یک بخش کوچک قرار گرفته‌اند که با یک اشاره به نمایشگر بالا آمده و کاملاً می‌چرخد و به لطف همین چرخش، عملا دوربین اصلی می‌تواند نقش دوربین سلفی را هم ایفا کند. بنابراین دوربین سلفی سه گانه و فوق‌العاده قدرتمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

سخت افزاری قدرتمندتر از یک میانرده

تمرکز سامسونگ در گوشی‌های سری A گلکسی، روی حداقل یکی از مشخصات سخت افزار قدرتمند، دوربین عالی و طول عمر خوب باتری است اما به نظر می‌رسد که میانرده جذاب، خاص و قدرتمند گلکسی A80 هر سه این مشخصات را دارد. این گوشی از 8 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اگرچه هنوز به پردازنده این گوشی اشاره‌ای نشده است اما می‌دانیم که با پردازنده 8 هسته‌ای (دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 6 هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز) مواجه هستیم. این مشخصات در کنار هم گلکسی A80 را به گوشی قدرتمندتر از یک میانرده تبدیل کرده است.

 

هیچ وقت بدون شارژ نمی‌مانید

سامسونگ این گوشی را به باتری پرظرفیت 3700 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده است که از قابلیت Adaptive Power بهره می‌برد. به لطف این قابلیت عملاً با بستن برنامه‌هایی که مدتی است از آن‌ها استفاده نکرده‌اید (به صورت اتوماتیک)، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

ضمناً گوشی هوشمند گلکسی A80 به قابلیت شارژ سریع 25 واتی مجهز شده است. بنابراین با همه این قابلیت‌های مربوط به شارژ و باتری در کنار هم هیچ وقت بدون شارژ نمی‌مانید.

 

سایر مشخصات گوشی هوشمند گلکسی A80

  • صفحه نمایش: 6.7 اینچی
  • ررزولوشن: 1080 در 2400 پیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • دارای سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش
  • باتری: 3700 میلی آمپر ساعتی
  • رنگ‌بندی: مشکی، نقره‌ای و رزگلد
  • قیمت: نامشخص

رنگ بندی گلکسی A80 سامسونگ

رنگ بندی گوشی هوشمند گلکسی A80 سامسونگ

 

ویدیویی از گلکسی A80

 

 

اخبار مرتبط:

رسماً عمر گوشی‌های گلکسی J به پایان رسید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: فیسیت


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی اصغر

پنج‌شنبه, 22 فروردین 1398

عالی بود واقعا، ایده خیلی جذابیه، همون دوربین باکیفیت رو برای سلفی هم داشته باشیم

پاسخ

ثبت نظر