گلکسی نوت 10 پرو و اولین اطلاعات منتشر شده درباره این پرچم‌دار بعدی سامسونگ

گلکسی نوت 10 پرو و اولین اطلاعات منتشر شده درباره این پرچم‌دار بعدی سامسونگ

گلکسی نوت 10 پرو و اولین اطلاعات منتشر شده درباره این پرچم‌دار بعدی سامسونگ فاش شد.

امسال شایعاتی درباره عرضه چندین نسخه از گلکسی نوت 10 فضای اینترنت را پر کرده است به طوری که گفته می‌شود چهار مدل از گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد شد. حالا مشخص شده است که احتمال عرضه گلکسی نوت 10 پرو (Galaxy Note 10 Pro) در کنار نسخه اصلی بیشتر از هر مدل دیگری قوی است.

متأسفانه اطلاعات زیادی درباره این گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ در دست نیست تا قبل از این خبر تنها احتمال عرضه آن در کنار گلکسی نوت 10 بیان شده بود اما حالا تصویری از یک باتری منتشر شده است که اطلاعات جزئی را درباره این گوشی فاش می‌کند.

این تصویر نشان می‌دهد که گلکسی نوت 10 پرو به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که 500 میلی آمپر ساعت بیشتر از ظرفیت باتری نسل قبلی این خانواده، گلکسی نوت 9، است.

تصویر منتشر شده از باتری گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پرو

تصویر منتشر شده از باتری گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پرو

 

از سوی دیگر اگر با دقت بیشتری به باتری نگاه کنیم، می‌بینیم که شماره مدل EB-BN975ABU روی آن درج شده است که نشان دهنده شماره مدل SM-N975 است که مربوط به گلکسی نوت 10 پرو است.

این اولین اطلاعاتی است که درباره گلکسی نوت 10 پرو منتشر شده است و البته هنوز هم تایید نشده است اما با وجود باتری 4500 میلی آمپری که در گلکسی S10 5G به کار رفته بود، اصلاً دور از انتظار نیست که در پرچم‌دار بعدی سامسونگ هم‌ چنین باتری به کار رود.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی اس 10 پلاس؛ دارای بهترین دوربین اصلی و سلفی در بین گوشی‌های هوشمند

خانواده گلکسی اس 10 رونمایی شدند؛ پرچمداران 2019 سامسونگ

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر