گلکسی نوت 10 با چیدمان دوربین متفاوت در راه است

گلکسی نوت 10 با چیدمان دوربین متفاوت در راه است

اطلاعات جدیدی درمورد گلکسی نوت10 منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که چیدمان دوربین در طراحی این گوشی پرچم‎دار تغییر کرده است.

گلکسی نوت 10، پرچمدار آینده سامسونگ است که شدیدا انتظارش را می‌کشیم و شایعات بسیاری هم درباره این گوشی هوشمند در دنیای مجازی دست به دست می‌شود. حالا اطلاعاتی فاش شده است که نشان می‌دهد سامسونگ برخلاف گذشته که دوربین را در وسط پنل پشتی قرار می‌داد، در گلکسی نوت 10 چیدمان دوربین اصلی را تغییر دهد.

البته تغییر چیدمان به دلیل افزایش تعداد دوربین‌های به کار رفته در گوشی نیز هست، به طوری که اگر سامسونگ بخواهد همچنان روش سابق را پیش بگیرد، پنل پشتی گلکسی نوت 10 اصلا شکل زیبایی نخواهد داشت.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که پنل پشتی گلکسی نوت 10 به شکل زیر باشد و در واقع دوربین‌ها در سمت چپ پنل قرار گرفته باشند.

گلکسی نوت 10

 

البته این تصویر در حد یک شایعه است و از سوی دیگر محل قرار گیری فلش هم به صورت کاملا تصادفی و بدون هیچ منعبی در تصویر نشان داده شده است.  بنابراین مشخص نیست که آیا سامسونگ جایگاه فلش را مانند تصویر در بالای دوربین ToF و flood illuminator قرار بدهد و یا اینکه آن را در پایین جایگذاری کند.
از طرفی ممکن است که سامسونگ بخواهد هر دو قسمت‌ها را به صورت متصل به هم طراحی کند.

 

بیشتر بخوانید:

آیپاد تاچ نسل هفتم رونمایی شد؛ بازگشت یک خانواده فراموش شده

صفحه نمایش اولد سامسونگ به مک‎بوک پرو 16 اینچی و آپدی پرو 11 اینچی می‎آید

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر