رویداد WWDC 2019: watch Os 6 رونمایی شد

رویداد WWDC 2019: watch Os 6 رونمایی شد

کنفرانس توسعه‌دهندگان 2019 اپل، WWDC 2019، از حدود 30 دقیقه قبل شروع شده است. در جریان این رویداد اپل از watchOS 6 رونمایی کرد که به لطف این آپدیت، وابستگی کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ‌ به گوشی آیفون از بین رفته است. 
آپدیت این سیستم عامل همراه با اپلیکیشن‌ها، واچ فیس‌ها و قابلیت‌هایی عرضه شده است که استفاده کاربران از ساعت‌های هوشمند را نسبت به قبل بهبود می‌دهد. 

 

فروشگاه اپلیکیشن on-watch store در واچ او اس 6


بزرگ‌ترین قابلیتی که  واچ او اس 6 به همراه دارد، on-watch store است. به عبارتی به لطف واچ او اس 6 با خود ساعت هوشمند اپل واچ‌تان می‌توانید وبگردی و خرید کنید و برنامه‌های مختلف را دانلود کنید. بنابراین برای هیچ‌یک از این کارها به آیفون نیازی ندارید و همه‌چیز دقیقا روی ساعت‌تان است. 
با این اوصاف اصلا عجیب نیست که به زودی شاهد ارائه برنامه‌هایی باشیم که مختص اپل واچ است. این در صورتی است که در حال حاضر هر اپلیکیشن روی اپل واچ باید روی آیفون نصب شده باشد و ساعت هوشمند و آیفون به هم متصل باشند تا بتوان از برنامه استفاده کرد. 


ویژگی‌های مربوط به سلامتی در watchOs 6


اپل در آپدیت جدید واچ او اس، قابلیت‌های مربوط به سلامتی را فراموش نکرده و شاهد قابلیت‌هایی مانند Cycle Trackinh و ویژگی‌هایی مانند ردیابی گام، ورزش و... در قالب  Activity Trends هستیم. قابلیت activity trends وضعیت سلامت شما را در طول 90 روز گذشته بررسی می‌کند و حتی برای داشتن وضعیت سلامتی بهتر، این قابلیت مانند یک مربی پیشنهادهایی هم به شما می‌دهد. 

 

اپلیکیشن‌های بیشتر در watch Os 6


در آخر باید بگوییم که واچ او اس 6 با اضافه شدن اپلیکیشن‌های مانند Voice Memos برای ضبط مکالمات، ماشین حساب برای حل سریع مسائل ریاضی و Books برای پخش کتاب صوتی ارائه شده است.

 

واچ او اس

 

خبرهای مرتبط:

سرویس آیتونز اپل پس از رویداد 2019 WWDC غیرفعال می‌شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.   

 

منبع خبر: Theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر