ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب

ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب

ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب.

در حالی که تنها کمتر از دو هفته از رونمایی دستبند هوشمند می بند 4 شیائومی می‌گذرد، همان‌طور که انتظار داشتیم، هوامی، یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی، ساعت هوشمند Amazfit GTR را رونمایی کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این ساعت هوشمند را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی ساعت هوشمند Amazfit GTR

نمایشگر

ساعت هوشمند Amazfit GTR که در دو سایز 42 و 47 میلی متری طراحی شده است، از نمایشگر دایره‌ای از نوع OLED بهره می‌برد که شبیه به Amazfit Smart Watch 2 است. نمایشگر هر دو سایز این ساعت هوشمند کاملاً شارپ بوده و دارای تراکم پیکسلی 326ppi است.

مدل کوچک‌تر این ساعت هوشمند دارای نمایشگر 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل است و مدل بزرگ‌تر از نمایشگر 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسلی بهره می‌برد. نمایشگر هر دو این مدل‌ها با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و به پوشش anti-glare مجهز شده است و اطراف نمایشگر را هم یک حاشیه از جنس سرامیک زیرکونیم گرفته است.

ساعت هوشمند AmazFit GTR- رنگ صورتی

ساعت هوشمند AmazFit GTR - رنگ صورتی

 

باتری با دوام

درست مانند دیگر ساعت‌های هوشمند Amazfit، در این ساعت هم باتری یکی از مهم‌ترین مشخصه‌هاست. مدل 47 میلی متری این ساعت از باتری 410 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای استفاده معمولی تا 24 روز کاملاً مناسب است. مدل کوچک‌تر این ساعت اما به باتری 195 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که برای 12 روز دوام می‌آورد.

 

قابلیت‌ها و کاربردها

ساعت هوشمند جدید هواوی، در کنار بهره بردن از سنسور ضربان سنج قلب نوری، به گیرنده‌های GPS و GLONASS مجهز شده است و قادر است در 12 حالت ورزشی مختلف استفاده شود. همچنین ساعت هوشمند Amazfit GTR ضد آب هم بوده و تا فشار 5 اتمسفری آب دوام می‌آورد. بنابراین بدون هیچ نگرانی می‌توانید از این ساعت هوشمند در استخر استفاده کنید.

گذشته از کاربردهای این ساعت هوشمند در حوزه بررسی سلامتی، Amazfit GTR می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها، یادآورها، پیام‌ها، تماس‌های ورودی را نمایش دهد. البته این ساعت هوشمند اسپیکر ندارد. حتی Amazfit GTR می‌تواند وضعیت آب و هوا و اطلاعات موسیقی که روی گوشی شما در حال پخش است را هم نمایش دهد.

قیمت ساعت هوشمند Amazfit GTR

هوامی برای مدل 42 میلی متری استاندارد ساعت هوشمند Amazfit GTR قیمت 120 دلاری را در نظر گرفته است که با یک بند 20 میلی متری سیلیکونی در رنگ‌های مشکی، صورتی و سفید همراه است. ضمناً یک مدل مخصوص از این ساعت هوشمند هم ارائه شده است که بند چرمی سفید رنگ دارد و وزن آن 25.5 گرم است.

مدل 47 میلی متری این ساعت هوشمند از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم هم حدود 145 دلار قیمت خواهد داشت که بند آن هم چرم قهوه‌ای 22 میلی متری است. یک مدل تیتانیومی از این ساعت هوشمند هم موجود خواهد بود که 205 دلار قیمت دارد. مدل تیتانیومی حدود 36 گرم، مدل آلومینیومی حدود 40 گرم و مدل استیل تقریباً 48 گرم وزن دارد.

یک مدل 47 میلی متری با نام Iron Man از این ساعت هوشمند هم موجود است که بند آن از جنس سیلیکون و به رنگ قرمز و بدنه آن به رنگ طلایی است. این مدل به تعداد محدود عرضه خواهد شد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

ساعت هوشمند AmazFit GTR- مدل تیتانیومی

ساعت هوشمند AmazFit GTR- مدل تیتانیومی

 

اخبار مرتبط:

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

شیائومی ساعت هوشمند Smart Watch 2 را با حسگر ECG رونمایی کرد

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر