رنگ بندی گلکسی نوت 10 مشخص شد

رنگ بندی گلکسی نوت 10 مشخص شد

تنها چند ساعت قبل از رویداد آنپکد 2019 سامسونگ، رنگ بندی گلکسی نوت 10 مشخص شد.

تنها چند ساعت تا مراسم بزرگ سامسونگ برای رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 باقی مانده است اما در همین چند ساعت باقی مانده هم سامسونگ نمی‌تواند راز نگه‌دار باشد و باز هم شایعات دیگری درباره این گوشی‌ها منتشر شده است. آخرین خبر از سوی ایوان بلاس منتشر شده است که یک تصویر از گلکسی نوت 10 با رنگ آبی را منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد امسال با رنگ بندی فوق‌العاده زیبایی در پرچمدار سامسونگ از خانواده نوت 10 مواجه باشیم، زیرا به جز این رنگ آبی کاربنی، روز گذشته هم تصویری از این گوشی در رنگ نارنجی خاصی (که از آن با نام Rose یاد شده بود) منتشر شد. علاوه بر این دو رنگ، گلکسی نوت 10 در رنگ‌های سفید، مشکی و صدفی درخشانی هم عرضه خواهد شد. بنابراین تا به اینجا از 5 رنگ از این گوشی هوشمند مطلع هستیم اما ممکن است رنگهای دیگری هم برای این گوشی در نظر گرفته شده باشد.

رنگ آبی کاربنی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10

رنگ آبی کاربنی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10

 

رنگ نارنجی گوشی Galaxy note 10

رنگ نارنجی گوشی Galaxy note 10

 

اگر قبل از مراسم می‌خواهید هر آنچه از این رویداد انتظار داریم را در یک نگاه ببینید، کافی است به این لینک مراجعه کنید. ضمناً فیسیت امشب هم مانند همیشه، رویداد رونمایی از گلکسی نوت 10 را به صورت زنده پوشش خواهد داد، می‌توانید وبلاگ نویسی زنده فیسیت از رویداد آنپکد 2019 سامسونگ را از این لینک دنبال کنید.

 

سایر رنگ‌بندی‌های گلکسی نوت 10 سامسونگ

سایر رنگ‌بندی‌های Galaxy Note 10 سامسونگ

 

اخبار مرتبط:

وبلاگ نویسی زنده رویداد آنپکد 2019 سامسونگ؛ رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10

 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر