اپل واچ سری 5 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی می‌شود

اپل واچ سری 5 تا کمتر از یک ماه دیگر معرفی می‌شود

اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5)، نسل بعدی ساعت هوشمند اپل تا کمتر از یک ماه دیگر و همراه با آیفون 11 معرفی می‌شود.

اپل واچ سری 4 آخرین ساعت هوشمند اپل است که مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است اما حالا شایعاتی حول نسل بعدی این ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5) منتشر شده است.

شایعات نشان می‌دهد که اپل در نظر دارد در تاریخ 10 سپتامبر یعنی 19 شهریور ماه از آیفون‌های 2019 خود که احتمالاً یکی از آن‌ها آیفون 11 نام خواهد داشت، رونمایی کند. حالا اما افشاگر معروف دنیای محصولات اپل، مینگ چی کو، امروز درباره نسل بعدی ساعت هوشمند این کمپانی، اپل واچ سری 5 (Apple Watch Series 5)، اطلاعاتی را منتشر کرده است. جالب اینجاست که تا کنون هیچ شایعه‌ای درباره این ساعت هوشمند منتشر نشده بود و این نخستین باری است که اطلاعاتی از این محصول آینده اپل اعلام می‌شود. از سوی دیگر این اطلاعات از سمت افشاگر معروف اپل منتشر شده است که اغلب اطلاعاتی که بیان می‌کند صحت دارد. اگر اطلاعات این افشاگر درست باشد، امسال تنها ستاره مراسم اپل، آیفون 11 نیست بلکه اپل واچ سری 5 هم در این مراسم خوش خواهد درخشید.

بنا به اطلاعاتی که مینگ چی کو منتشر کرده است، ساعت هوشمند اپل واچ 5 و نسخه‌های زیر مجموعه آن از نمایشگر JDI (نمایشگری با تکنولوژی LCD که با همکاری سونی، توشیبا و هیتاشی ساخته می‌شود) بهره خواهند برد. این نوع پنل تقریباً در 15 تا 20 درصد از سفارشات سال 2019 و در 70 تا 80 درصد سفارشات سال 2021 به کار خواهد رفت.

بنا به گفته کو، اپل واچ 5 از یک طراحی کیس سرامیکی جدید بهره خواهد برد. البته هنوز در این زمینه این ابهام وجود دارد که آیا این طراحی و مواد به کار رفته در آن، تنها برای یک مدل به کار خواهد رفت و یا اینکه همه مدل‌ها به همین شیوه طراحی و عرضه خواهند شد.

جالب‌تر اینکه در این افشا تنها به فاش اطلاعات حول اپل واچ سری 5 پرداخته نشده است بلکه گفته می‌شود که اپل واچ سری 6 که انتظار می‌رود سال آینده معرفی شود، از نمایشگر microLED بهره خواهد برد.

 

آیا تاریخ عرضه اپل واچ سری 5 منطقی است؟

بگذارید برگردیم به تاریخ معرفی اپل واچ سری 5. اگر کمی به عقب برگردیم و تاریخ معرفی ساعت‌های هوشمند اپل را در سال‌های قبل بررسی کنیم، می‌بینیم که معرفی نسل پنجم این ساعت‌های هوشمند در تاریخ 10 سپتامبر اصلاً عجیب نیست. تاریخ عرضه سایر ساعت‌های هوشمند اپل به صورت زیر است:

  • اپل واچ اورجینال: آوریل 2015
  • اپل واچ سری 1: سپتامبر 2016
  • اپل واچ سری 2: سپتامبر 2016
  • اپل واچ سری 3: سپتامبر 2017
  • اپل واچ سری 4: سپتامبر 2018

 

اخبار مرتبط:

اپل واچ سری 4 معرفی شد، معرفی تمامی قابلیت‌های این ساعت هوشمند

آیفون 11 در تاریخ 19 شهریور معرفی خواهد شد

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر