آیفون 11 با پردازنده A13 معرفی شد؛ جایگزینی برای آیفون XR

آیفون 11 با پردازنده A13 معرفی شد؛ جایگزینی برای آیفون XR

آیفون 11 معرفی شد؛ جایگزینی برای آیفون XR

لحظاتی پیش اپل در مراسم بزرگ خودش که در سالن آمفی تئاتر استیو جابز در حال برگزاری است، از آیفون 11 خود رونمایی کرد. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی‌جدید اپل را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی اجمالی آیفون11

اولین آیفونی که اپل در این مراسم رونمایی کرد، آیفون 11 بود که طراحی آن درست مانند رندرهای فاش شده بود. آیفون 11 که جایگزینی برای آیفون XR است، از نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن 1792 در 828 پیکسل بهره می‌برد و در 6 رنگ قرمز، زرد، سبز کمرنگ، سفید، بنفش و مشکی معرفی شد.

اپل برای این گوشی از دوربین دوگانه اصلی استفاده کرده است، یکی لنز 12 مگاپیکسلی از نوع واید و لنز دیگر اولترا واید. دوربین این گوشی از قابلیت‌هایی همچون قابلیت ثبت پرتره برای حیوانات، حالت Night Mode (به صورت خودکار فعال می‌شود و امکان ثبت تصاویر باکیفیت در نور کم را فراهم می‌کند)، فیلم برداری 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه و... بهره می‌برد. ضمنا اپل این گوشی را به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز کرده است.

قلب تپنده آیفون 11 اپل، پردازنده A13 است، پردازنده‌ای که به ادعای اپل قدرتمندترین پردازنده در گوشی‌های هوشمند است، حتی در بخش گرافیک هم، این پردازنده سریع‌ترین نمونه در جهان است.

پردازنده A13 در آیفون 11

مدل پایه این گوشی از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد اما نسخه‌های دیگری از این گوشی با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی هم موجود خواهد بود.

آیفون 11 اپل که به باتری 3110 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است، از قابلیت شارژ معکوس و همچنین شارژ سریع و شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. البته این نکته را فراموش نکنید که آیفون 11 حدودا 1 ساعت طول عمر باتری بیشتری نسبت به آیفون XR دارد.

 

اخبار مرتبط:

بررسی آیفون 11 اپل؛ قدرتمندی خوش قیمت با دوربین عالی

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر