بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند

بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند

بنچمارک آیفون 11 پرو منتشر شد؛ همه گوشی‌های هوشمند جا ماندند.

10 سپتامبر بود که اپل از آیفون‌های 2019 خود با نام آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. حالا بنچمارک متعلق به آیفون 11 پرو منتشر شده است و افتخاری را برای اپل به ثبت رسانده است.

آیفون 11 پرو که از پردازنده A13 Bionic با 6 هسته، 4 گیگابایت رم و iOS 13 بهره می‌برد، در این تست با نام iPhone 12,3 نام گذاری شده است. با این اوصاف این گوشی را می‌توانیم همرده با آیفون XS در نظر بگیریم.

در این گیک بنچ، CPU مورد تست قرار گرفته است زیرا رم مسئله کلیدی در این گوشی محسوب نمی‌شود. این گوشی در بخش تک هسته‌ای، امتیاز 5472 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 13769 را بدست آورده است. با این اوصاف آیفون 11 پرو یک سر و گردن بالاتر از هر گوشی هوشمند دیگری قرار گرفته است.

بنچ مارک آیفون 11 پرو

بنچ مارک آیفون 11 پرو

 

همان ‌طور که می‌بینید عملکرد CPU در آیفون 11 پرو عالی است و هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد اما رم این گوشی تنها 4 گیگابایت است. حافظه رم بالاتر به این معناست که گوشی بهتر می‌تواند تعداد برنامه‌های زیادی را اجرا کرده و آن‌ها را هندل کند. در این حوزه اپل کم کاری کرده است زیرا رقیبانی مانند گلکسی نوت 10 پلاس از 12 گیگابایت رم بهره می‌برند.

 

اخبار مرتبط:

بررسی آیفون 11 اپل؛ قدرتمندی خوش قیمت با دوربین عالی

رویداد معرفی آیفون 11؛ پخش زنده مراسم از یوتیوب در فیسیت

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

Shaahin1991

چهارشنبه, 27 شهریور 1398

در مورد میزان حافظه RAM به نظرم یه مقدار اشتباهه برداشتتون.البته قصد جسارت ندارم.اما من خودم از زمانی که iPhone SE اومد و خریدم تا الان هنوز هیچوقت مشکل کندی حس نکردم.با اینکه cpu گوشی من دو هسته ای و حافظه ram هم دو گیگابایت هست.

پاسخ

ثبت نظر