استقبال بیش از حد انتظار از آیفون‌های 11

استقبال بیش از حد انتظار از آیفون‌های 11

با توجه به پیش فروش روز جمعه آیفون های 11، پیش بینی میشود که آیفون 11 و 11 پرو بیش از حد انتظار فروش خواهند داشت.

آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو مکس، سه گوشی 2019 اپل هستند که تنها حدود یک هفته از رونمایی آن‌ها می‌گذرد. حالا مینگ چی کو، تحلیل‌گر مشهور اپل معتقد است که کاربران بیش از حد انتظار از آیفون 11 و آیفون 11 پرو استقبال خواهند کرد. دلیل این تحلیل‌گر برای این پیش‌بینی، آمار پیش سفارش آیفون 11 و آیفون 11 پرو در روز جمعه بوده است.

به اعتقاد مینگ چی کو تنوع رنگی آیفون‌های جدید، مخصوصاً رنگ سبز زیبای آیفون 11 پرو که اپل از آن با نام midnight green یاد می‌کند و رنگ‌های سبز و بنفش آیفون 11، را یکی از دلایل مهم استقبال مردم از آیفون‌های 2019 می‌داند. اما در این بین یک مشکل وجود دارد، این تحلیل‌گر هشدار داده است که مشکلات تولید گلس برای آیفون 11 پرو در رنگ سبز (midnight green) می‌تواند باعث محدودیت تولید این محصول و در نتیجه کمبود آن در بازار شود.

تحلیل دیگر مینگ چی کو درباره میزان فروش آیفون 11 و 11 پرو است. به اعتقاد او در بازار آمریکا، آیفون 11 پرو، پرطرفدارتر بوده و فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد. این در حالی است که کاربران بازار چین بیشتر به آیفون 11 که ارزان قیمت‌تر است، علاقه نشان خواهند داد.

او پیش بینی می‌کند که فروش آیفون‌های 2019 در امسال به حدود 70 تا 75 میلیون دستگاه برسد، این در حالی است که قبلاً میزان فروش این گوشی‌ها بین 65 تا 70 میلیون دستگاه پیش‌بینی شده بود. البته به اعتقاد او، با وجود سیاست‌های اخیر اپل برای فروش، یعنی طرح تعویض آیفون‌های قدیمی با آیفون‌های نو و همچنین طرح پرداخت قسطی آن هم بدون سود، افزایش فروش آیفون‌های 2019 اصلاً عجیب نیست.

گذشته از رنگ‌های جذاب و حتی طرح‌های فروشی که برای آیفون‌های جدید در نظر گرفته شده است، قیمت 699 دلاری آیفون 11 یکی از جذاب‌ترین مشخصات این گوشی است. همه این‌ها به یک طرف و مشخصات و ویژگی‌هایی همچون لنز جدید اولتراواید، بهبود باتری، قابلیت ضبط ویدیو 4K و ... هم از سوی دیگر، باعث محبوبیت آیفون 11 شده است.

ضمناً گزارشات نشان می‌دهد که آیفون 11 با قیمت 699 دلاری، یک جایگزین بسیار عالی برای افرادی است که در حال حاضر آیفون 6، 6 اس و آیفون 7 در دست دارند.

آیفون 11 و 11 پرو با بهبودهای مهمی مانند حالت شب (یا همان Night mode)، ضبط ویدیو 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، بهبود 20 درصدی عملکرد به لطف پردازنده A13 Bionic، بهبود مقاومت و مقاومت در برابر آب همراه بوده است.

در آخر بد نیست بدانید که در نیمه اول سال 2019، آیفون XR پرفروش‌ترین گوشی بود و این خود نشان می‌دهد که آیفون‌های 11 قابلیت قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیا را خواهد داشت. البته با وجود کاهش 150 دلاری قیمت آیفون XR، این احتمال وجود دارد که باز هم کاربران به سراغ همین گوشی بروند.

پیش فروش آیفون‌های 11 اپل از جمعه همین هفته آغاز شد و از جمعه آینده، یعنی 20 سپتامبر، برابر با 29 شهریور ماه هم این محصولات برای فروش عادی ارائه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

وقتی اپل قدرت دوربین آیفون 11 پرو را به رخ می‌کشد؛ تیزر تبلیغاتی با تمرکز روی قابلیت Night mode دوربین

آیفون 11 در مقابل آیفون XR ؛ رقابت دو همرده از یک خانواده، کدام یک برنده رقابت است؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: 9to5mac


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر