آموزش قفل کردن واتساپ با استفاده از اثر انگشت

آموزش قفل کردن واتساپ با استفاده از اثر انگشت

آموزش قفل کردن واتساپ با استفاده از اثر انگشت را در فیسیت ببینید.

امنیت همواره یکی از مهمترین دغدغه‌های همه کاربران است، مخصوصا در خصوص اطلاعات دیجیتال و فعالیت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی دارند. از این رو قابلیت پیام امن دو طرفه در پیام رسان‌ها مانند واتساپ و تلگرام مورد استقبال قرار گرفت.

در ماه فوریه 2019 بود که واتساپ برای سیستم عامل iOS به روز رسانی شد. با این به روز رسانی کاربران می‌توانستند برای ورود به واتساپ از قابلیت FaceID استفاده کنند و قفل آن را باز کنند. حالا واتس آپ قابلیت مشابهی را به سیستم عامل اندروید هم آورده است.

در آپدیت جدید واتس آپ بعد از باز کردن قفل گوشی، زمانی که می‌خواهید وارد اپلیکیشن واتساپ شوید، باید با استفاده از Finger Print، قفل خود واتساپ را باز کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که زمانی که به هر دلیلی گوشی خود را به دست کسی داده‌اید، آن شخص نتواند به واتساپ شما وارد شده و چت‌های شما را بخواند.

 

نحوه فعال کردن Finger Print unlock در واتساپ

برای فعال کردن قابلیت باز کردن واتساپ با استفاده از Finger Print، ابتدا مطمئن شوید که از آخرین نسخه واتساپ روی گوشی خود استفاده می‌کنید. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • در برنامه واتساپ به مسیر Settings > Account > Privacy > Fingerprint lock بروید.
  • حالا قابلیت Unlock with fingerprint را فعال کنید.
  • مجددا اثرانگشت خود تایید کنید.

 

البته امکانی وجود دارد که مشخص کنید در یک بازه زمانی مشخص، برای باز کردن واتساپ مجددا به اثرانگشت نیازی نداشته باشید. در واقع می‌توانید مشخص کنید که بعد از باز کردن واتساپ با اثرانگشت، از 1 دقیقه تا 30 دقیقه بعد، نیازی به ثبت مجدد اثر انگشت نداشته باشید. ضمنا گفته می‌شود در حالتی که واتساپ شما قفل است، می‌توانید به تماس‌های ورودی پاسخ دهید.

جالب اینجاست که گزینه دیگری هم در دسترس است که به شما اجازه می‌دهد میزان محتوایی که در نوتیفیکیشن نمایش داده می‌شود را انتخاب کنید. به عبارتی حالا از طریق خود واتساپ می‌توانید میزان کاراکترهای موجود در پیش‌نمایش پیام‌ها را مشخص کنید.

در نهایت باید بدانید که گفته می‌شود که این قابلیت هنوز در همه کشورها فعال نشده است.

 

اخبار مرتبط:

خانواده فیسبوک؛ واتساپ، اینستاگرام و مسنجر ادغام می‌شوند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: digitaltrends


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر