آیفون‌‌های 12 اپل + یک عضو افتخاری؛ پیش‌گویی‌ از آیفون‌های 2020 اپل

آیفون‌‌های 12 اپل + یک عضو افتخاری؛ پیش‌گویی‌ از آیفون‌های 2020 اپل

آیفون‌‌های 12 اپل + یک عضو افتخاری؛ پیش‌گویی‌ از آیفون‌های 2020 اپل را در فیسیت ببینید.

آیفون‌های اپل یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا هستند. از این رو هنوز چند ماهی از معرفی و عرضه آیفون‌های 11 اپل نمی‌گذرد که بازار شایعات درباره پرچمداران بعدی اپل، یعنی آیفون12،  12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به راه افتاده است. ضمنا گذشته از آیفون‌های هر ساله‌ی اپل، امسال شاهد معرفی آیفون SE 2 هم خواهیم بود. با فیسیت همراه باشید تا همه شایعاتی که درباره این گوشی‌های آیفون 2020 اپل گفته می‌شود را با هم بررسی کنیم.

بررسی شایعات درباره آیفون‌های 12 اپل

سخت افزاری قدرتمندتر از قبل

بنا به اطلاعاتی که Blayne Curtis، تحلیلگر معروف (که اغلب گفته‌هایش صحت دارد) فاش کرده است، آیفون 12 پرو و 12 پرو مکس که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر 2020 معرفی شوند، هر دو به 6 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. این در حالی است که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس (پرچمداران 2019 اپل)، هر دو از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. با این وجود آیفون 12 درست مانند نمونه همرده خودش در حال حاضر، یعنی آیفون 11، با همان 4 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد.

اولین آیفون‌ها با دوربین چهارگانه

اطلاعات دیگری نشان می‌دهد که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس، هر دو با دوربین چهارگانه اصلی معرفی شوند تا به این ترتیب قاب مربعی شکل پشت گوشی، کاملا به وسیله دوربین احاطه شود. ضمنا گفته می‌شود که دوربین چهارم هر دو این گوشی‌ها از نوع 3D است.

همین فرم مرتبی که دوربین‌های گوشی گرفته‌اند، باعث شده است تا ظاهر آیفون‌های 12 بهتر و دوست‌داشتنی‌تر از آیفون‌های 11 شود.

کانسپت‌های آیفون 12 پرو - دوربین اصلی چهارگانه

پشتیبانی از شبکه 5G

همانطور که می‌دانید شبکه 5G این روزها مهم‌ترین مسئله در دنیای تکنولوژی است و اپل هم قصد دارد هر سه آیفون 2020 خود را به آخرین تکنولوژی شبکه موبایلی یعنی 5G مجهز کند.

دنبال‌روی از آیفون X؛ حفظ بریدگی بالای نمایشگر

از سوی دیگر گفته می‌شود که آیفون 12 همچنان ناچ بالای نمایشگر را حفظ کرده است. در واقع اگرچه آیفون X ظاهر آیفون‌های اپل را کاملا تغییر داد و البته روند حذف حاشیه‌های اضافی را بنا گذاشت اما آیفون‌های 2020 اپل همچنان از همان آیفون X تقلید خواهند کرد و ناچ بالای نمایشگر همچنان در همان جای سابق خود، جای خوش خواهد کرد. البته گفته می‌شود که این بریدگی بالای نمایشگر کمی کوچکتر از سابق خواهد شد.

کانسپت‌های آیفون 12 پرو - بریدگی بالای نمایشگر

آیفون SE 2؛ عضو افتخاری آیفون‌های 2020

گذشته از آیفون‌های 2020، آیفون SE 2 هم در راه است. گفته می‌شود آیفون SE 2 ظاهرش را از آیفون 8 قرض می‌گیرد و به یک نمایشگر 4.7 اینچی و دکمه هوم Touch ID مجهز خواهد شد. جالب اینجاست که بنا به شایعات این گوشی از پردازنده A13 Bionic بهره می‌برد و به 3 گیگابایت رم مجهز خواهد شد. طبق شنیده‌ها، کار روی این گوشی از ماه فوریه 2020 آغاز می‌شود و در ماه مارس هم شاهد رونمایی و عرضه آیفون SE 2 خواهیم بود.

اخبار مرتبط:

آیفون 11؛ ارزان قیمت‌ترین آیفون 2019 زیر شکنجه طاقت فرسا: نریشن (قسمت 2)

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena و phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر