گلکسی نوت 10 لایت؛ نسخه ارزان قیمت نوت 10 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

گلکسی نوت 10 لایت؛ نسخه ارزان قیمت نوت 10 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت را همراه با قلم S Pen و با قیمتی ارزان‌تر از گلکسی نوت 10 معمولی راهی بازار خواهد کرد.

گوشی‌های سامسونگ در سراسر جهان محبوبیت خاصی دارند. مخصوصا برای طراحان، گوشی‌های سری گلکسی نوت با قلم S Pen گزینه بسیار جذابی است اما این گوشی‌ها قیمت بالایی دارند. حالا شایعاتی نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد یک نسخه ارزان قیمت‌تر از گلکسی نوت 10 را با نام گلکسی نوت 10 لایت راهی بازار کند که از قلم S Pen هم بهره خواهد برد. بنابراین بی شک این گوشی طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.

حالا شایعاتی درباره این گوشی فاش شده است که می‌توانیم تا حدی درباره مشخصاتش صحبت کنیم. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این نسخه ارزان قیمت‌تر از گلکسی نوت 10 می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

گلکسی نوت 10 لایت؛ نسخه ارزان قیمت گلکسی نوت 10

ظاهر و طراحی

از گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 لایت هنوز رندرهای معتبری فاش نشده است اما احتمال می‌دهیم که این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 داشته باشد. شایعات نشان می‌دهد که این گوشی به بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز مجهز خواهد شد.

Galaxy Note 10 Lite

نمایشگر

همانطور که گفتیم گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ باید ارزان قیمت‌تر از نسخه اصلی باشد. از این رو سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها احتمالا از نمایشگر تخت استفاده کند اما بعید است که رزولوشن آن نسبت به گلکسی نوت 10 تغییری داشته باشد و شاهد همان رزولوشن +FHD خواهیم بود.

مشخصات فنی

کیگ بنچ به تازگی بنچمارک گلکسی نوت 10 لایت را منتشر کرده است و بنا به بنچمارک منتشر شده، این گوشی همراه با پردازنده اگزینوس 9810 و 6 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد. باید بدانید که پردازنده به کار رفته در این گوشی، همان تراشه‌ای است که در گلکسی نوت 9 به کار رفته است. به این ترتیب مشخص است که نسخه لایت گلکس نوت نسبت به نسخه اصلی آن کمی ضعیف‌تر است. ضمنا در این بنچمارک مشخص است که گلکسی نوت 10 لایت همراه با اندروید 10 راهی بازار شود.

بنچمارک گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ

سایر مشخصات گلکسی نوت 10 لایت

متاسفانه تا به اینجا هیچ اطلاعاتی درباره باتری، سرعت شارژ، دوربین سلفی، دوربین اصلی و... این گوشی منتشر نشده است. حتی همانطور که پیش‌تر هم توضیح دادیم حتی رندرهای موثقی از این گوشی هم منتشر نشده است.

قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 10 لایت

شایعات نشان می‌دهد که گلکسی نوت 10 لایت به همراه گلکسی اس 10 لایت احتمالا در ماه دسامبر در کشور هند رونمایی شود. این زمان کاملا منطقی به نظر می‌رسد زیرا این زمان مصادف است با تعطیلات کریسمس که احتمال فروش بسیار بالایی برای این گوشی را رقم خواهد زد.

درست مانند سایر مشخصات گلکسی نوت 10 لایت، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت این گوشی منتشر نشده است.

اخبار مرتبط:

نسخه Star Wars Special Edition گلکسی نوت 10 پلاس معرفی شد

گلکسی نوت 10 پلاس 5G، بهترین گوشی از نظر دوربین شناخته شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر