روباه در جست و جوی شازده کوچولو

روباه در جست و جوی شازده کوچولو

بازی "روباه کوچولو" از سری بازی های H8 می باشد که از رمان برجسته ی "شازده کوچولو "نوشته ی " آنتوان دو سنت اگزوپری " الهام گرفته است در این بازی روباه شخصیت اصلی ماجراست که در جست و جوی شازده کوچولو از موانع وچالش های موجود عبور می کند

هر چند وقت یک بار، یک بازی جدید با داشتن مجموعه ای از یک سری عوامل موثر، برجسته می شود. بازی "روباه کوچولو" بسیاری از این عوامل موثر را در خود دارد. جذابیت، خط داستان، پلتفرم بازی، یک شخصیت بی نهایت جذاب، معماهای چالش برانگیز و گرافیک زیبا و تحسین برانگیز، از جمله جنبه های موجود در بازی "روباه کوچولو" هستند که برای جلب توجه کفایت می کنند.

بازی "روباه کوچولو" از سری بازی های H8 می باشد که از رمان برجسته ی "شازده کوچولو"، نوشته ی "آنتوان دو سنت اگزوپری" الهام گرفته است. در این بازی، روباه شخصیت اصلی ماجراست که در جست و جوی شازده کوچولو، از موانع وچالش های موجود عبور می کند.

روباه کوچولو، برای یافتن شخصیت محبوب خود، از سیزده سرزمین افسانه ای عبور می کند که هر کدام مناظر و چالش های منحصر به فرد خود را دارد. صخره های یخی، دهانه های آتشفشان، باتلاق و غارهای تاریک از جمله ی این مناظر هستند. گرافیک کارتون-مانند این بازی از بارزترین و جذاب ترین ویژگی های این بازی است که این محیط های افسانه ای را به شکل زنده به تصویر می کشد. با این حال، جذابیت فوق العاده ی بازی روباه کوچولو، فقط به خاطر خصوصیت بصری و موسیقی دلنشین آن نیست!

بازی روباه کوچولو، پلتفرم ویژه ای را معرفی می کند که به خاطر جذابیت ایده ی اصلی آن، باعث متمایز شدن این بازی می شود. ایده ی پلتفرمی این بازی به نحوی طراحی شده است که برای یادگیری، آسان و برای کسب مهارت، دشوار است. روباه، با دو مکانیک اصلی کنترل می شود، حرکت به چپ و حرکت به راست. این محدودیت کنترلی، با این که به کاربر اجازه ی حرکت آزاده و آسان جهت لذت بردن از مراحل بازی را می دهد، امّا احتیاج به عکس العمل جدی از طرف کاربر هم دارد.

طرفداران بازی آنلاین کراش یا همان کراش بندیکوت (از سری بازی های پلی استیشن) احتمالاً با بازی روباه کوچولو هم ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد. گرافیک هشت ضلعی بازی، شخصیت ناقلای روباه و همچنین محیط افسانه ای بازی، می تواند خاطرات نوستالژیک بازی کراش را برای شما زنده کند. این بازی فعلاً فقط بر روی آی-او-اس و با هزینه ی 2.99 دلار قابل اجراست.

منبع خبر: phonearena

مریم بهزادی

مریم بهزادی

کارشناس ارشد هوش مصنوعی و رباتیک، علاقمند به فناوری و دنیای توسعه نرم افزار.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر