کالبد شکافی هواوی میت 30 پرو؛ پرچمداری که تحریم شده است

کالبد شکافی هواوی Mate 30 pro

هواوی میت 30 پرو آخرین پرچمدار هواوی است که اگرچه باکیفیت و قدرتمند است اما به دلیل تحریم آمریکا در فروش دچار مشکل شده است. حالا ویدیو کالبد شکافی این گوشی را با هم می‌بینیم.

این روزها بیش از هر زمان دیگری در تب و تاب معرفی گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی S20 هستیم. به دنبال این گوشی‌ها، هواوی هم پرچمدار 2020 خود، هواوی P40 را معرفی خواهد کرد. مسئله اینجاست که به دلیل تحریم‌های امریکا، هواوی میت 30 نتوانست سرویس‌های گوگل را دریافت کند و از این جهت از نظر فروش دچار مشکلاتی شد و کاربران زیادی را از خرید این گوشی منصرف کرد. با این وجود نمی‌توانیم کیفیت این گوشی را انکار کنیم. حالا که در آستانه معرفی گوشی‌های هواوی P40 هستیم، ویدیو کابلد شکافی هواوی Mate 30 Pro منتشر شده است تا شاید بتواند کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند. با فیسیت همراه باشید تا ویدیو کالبد شکافی این گوشی را با هم ببینیم.

کالبد شکافی هواوی میت 30 پرو

هواوی میت 30 پرو به صورت تقریبا کاملا ماژولار طراحی شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا هم تعمیر گوشی ساده‌تر شود و هم هزینه نهایی تعمیر کاهش یابد زیرا تنها به تعویض همان یک قطعه نیاز است. با این وجود هواوی میت 30 پرو نمره تعمیرپذیری پایین 5 را بدست آورده است. شاید اصلی‌ترین دلیل این موضوع را بتوانیم پنل پشتی شیشه‌ای هواوی میت 30 پرو بنامیم که با آغشته شدن به مقدار زیادی چسب، احتمال خراب شدن گوشی در هنگام تعمیر را افزایش می‌دهد.

در ادامه ویدیو کالبد شکافی این گوشی هوشمند را می‌بینید. برای مشاهده ویدیوهای بیشتر، کانال آپارات فیسیت را دنبال کنید.

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر