آیفون 9 در اواسط ماه مارس رونمایی می‌شود

sssssssssssss.jpg

آیفون 9 یا آیفون SE 2، گوشی ارزان قیمت اپل خواهد بود که بنا به شایعات در ماه مارس باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

طبق گفته Evan Blass، افشاگر معروف، اپل قرار است در اواسط ماه مارس از آیفون 9 رونمایی کند. در مورد نامگذاری این دستگاه برخی سردرگمی ها برای اپل وجود داشته است ، در واقع هنوز دقیقا نمیدانیم که این گوشی iPhone 9 یا iPhone SE 2 نام خواهد گرفت. از طرفی رندرهایی هم قبلا از این گوشی رسانه‌ای شده بود.

gsmarena_001 (1).jpg
رندر آیفون9 -

بیشترین شایعاتی که در مورد آیفون 9 به گوش میرسد، شباهت آن به آیفون 8 است، که با حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه نمایش و دکمه Home فیزیکی که با Touch IDهمراه است، خودنمایی می‌کند. یک شایعه بزرگ و البته متناقض در رابطه با این گوشی وجود دارد و آن هم قرار دادن حالت Face ID از سمت اپل بر روی این دستگاه است که هنوز مشخص نیست این یک شایعه است یا قرار است اپل از هر دوحالت استفاده کند. تا یک ماه دیگر یا کمی بیشتر به این جواب دست پیدا خواهیم کرد.

تا زمان رونمایی ، توجه داشته باشید كه گفته می شود که قلب تپنده آیفون 9 چیپست A13 Bionic قرار دارد.این دستگاه دارای 3 گیگابایت رم (1 گیگابایت کمتر از آیفون 11 ) ، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین تک لنز در پشت این دستگاه وجود دارد. اپل رنگ‌های خاکستری ، نقره ای و قرمز را برای آیفون9 در نظر گرفته است . یک تحلیلگر معتقد است که آیفون 9 با قیمت 399 دلار به بازار عرضه می‌شود می شود .

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر