افشای اولین تصاویر واقعی گوشی Note 10 Lite

افشای تصویر گوشی سامسونگ Note 10 Lite

شایعات مختلفی درباره‌ی گوشی جدید سامسونگ، Note 10 Lite به گوش می‌رسید. و حالا کمتر از دوماه مانده به عرضه‌ی رسمی این گوشی موبایل، تصاویر واقعی آن افشا شده‌اند.

یک یوتوبر که ویدیوهایی با موضوع تکنولوژی منتشر می‌کند با نام TechTalkTV به تازگی تصاویری از گوشی Note 10 Lite را در توییتر منتشر کرده است که در بعضی از این تصاویر گوشی روشن است. در این تصاویر S Pen نیز به دیده می‌شود.

Note 10 Lite صفحه نمایش

Note 10 Lite نمای کنار گوشی

همان طور که بر اساس اطلاعات افشا شده‌ی قبلی پیش‌بینی می‌شد، قسمت جلویی Note 10 Lite مشابه Note 10 است. گودی باریکی در اطراف، چانه‌ای جزئی در پایین و گودی وسط صفحه‌ی نمایشگر که برای دوربین جلو طراحی شده ‌است در این تصاویر مشخص است. انتظار می‌رود نمایشگر Note 10 Lite یک OLED با کیفیت 1400 در 2400 باشد. این نمایشگر با نسبت 20:9 به وضوح کشیده‌تر از نمایشگر بیشتر گوشی‌های موجود در بازار به نظر می‌رسد. در حال حاضر بیشتر گوشی‌ها با نمایشگری با نسبت 19:9 ساخته می‌شوند.

Note 10 Lite قسمت پشتی

دوربین سه گانه Note 10 Lite

در پشت گوشی Note 10 Lite جایگاه مستطیلی دوربین مشاهده می‌شود که دوربین سه گانه و یک فلش را در خود جای داده است. بدنه‌ی گوشی از همان ظاهر صیقلی و براقی که در سایر گوشی‌های سامسونگ دیده می‌شود برخوردار است.

Note 10 Lite  به همراه S Pen

قسمت جلویی Note 10 Lite

فردی که این تصاویر را افشا کرده ادعا کرده است که گوشی او از یک پردازنده‌ی Exynos 9810 استفاده می‌کند که این موضوع شنیده‌های قبلی در مورد حذف پردازنده‌ی اسنپدراگون را تایید می‌کند. اگر سایر اطلاعات افشا شده درست باشند این گوشی باید یک حسگر اثر انگشت داخل صفحه، یک درگاه هدفون و یک باتری قوی 4500mAh را نیز در خود جای داده باشد.

منبع خبر: phonearena

myAvatar.png

سروش غفاری - برنامه نویس و نویسنده

مهندسی فناوری اطلاعات خوانده‌ام و امنیت اطلاعات. برنامه‌نویسی می‌کنم و می‌نویسم. علاقه‌مندم به عکاسی و نوشتن و داستان. نظرات، انتقادها و پیشنهادهای شما را هم در آدرس ایمیل ghaffari.soroosh@gmail.com یا در بخش نظرات پذیرا هستم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر