افشای تصویر نمایشگر ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲

Untitled-1.jpg

اپل می‌خواهد کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون 12 را رونمایی کند؛ دستگاهی که براساس فناوری ارتباطی جدید یعنی 5G قرار است به بازار عرضه شود، طبق تصاویر منتشر شده کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون 12 از نمایشگری 5.4 اینچی استفاده خواهد کرد که با حاشیه دور صفحه نمایش بسیار باریک و دوربین سلفی ناچ حتی از آیفون SE 2020 نیز کوچک‌تر خواهد بود.

به نظر می‌رسد اپل برای برای کاربران، گزینه‌ای جدید آورده تا بین آیفون SE با نمایشگر 4.7 اینچی و آیفون 12 اصلی که با نمایشگر 6.1 اینچی ارائه خواهد شد، انتخاب دیگری نیز داشته باشند و آن را انتخاب کنند. اما این آیفون 12 از سخت‌افزار قوی‌تری نسبت به آیفون SE استفاده می‌کند. حالا تصاویری از صفحه‌نمایش آیفون 12 منتشر شده که خودش گویا تمام مشخصات است.

با توجه به تصویر زیر و اطلاعاتی که این افشاگر در اختیار ما قرار داده می‌توان به راحتی اندازه نمایشگر و حاشیه‌های ناچیز و باریک آن را نگاه کرد که به راحتی می‌توان با یک دست از آن استفاده کرد. براساس پیش‌بینی‌ها این آیفون در اندازه‌های ۱۳۱ در ۶۴ میلی‌متر ارائه خواهد شد که از نمایشگر ۴ اینچی آن هم از رزولوشن ۲۰۷۹ در ۹۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود که با تراکم پیکسلی ۴۲۴ رونمایی می‌شود.

36861-68902-54-inch-iPhone-12-screen-2-xl.jpg
-

قلب تپنده این تلفن هوشمند چیپست اختصاصی پنج نانومتری اپل A14 خواهد بود که از باتری ۲۲۲۷ میلی‌آمپر‌ ساعتی تعمین نیرو می‌کند. در پنل پشتی این دستگاه شاهد دوربین اصلی ترکیبی از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. براساس گمانه زنی‌ها قیمت این مدل آیفون 12 حدود ۶۹۹ تا ۷۴۹ دلار خواهد بود.

اگر که این مدل از آیفون 12 رونمایی شود در ابتدا کمی غافل‌گیر کننده به نظر خواهد رسید، چراکه با الگویی که این کمپانی پیش گرفته کمی در تضاد است اما از طرفی دیگر می‌‌شنویم که اپل در حال ساخت نسخه‌ای انعطاف پذیر است که رابط کاربری آیفون را آماده کرده است تا با نمایشگر‌های کوچک‌تر هم سازگار باشد.

براساس گزارش‌های که روزهای گذشته فاش شد مراسم رونمایی از سری جدید آیفون در تاریخ 8 سپتامبر که مصادف با 18 شهریور 99 است، برگزار خواهد شد. علاوه بر این گفته می‌شود سری ششم ساعت هوشمند اپل واچ هم همزمان با این موبایل‌ها رونمایی خواهد شد.

زمان با این موبایل‌ها رونمایی خواهد شد.


اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: appleinsider

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

dms

سه‌شنبه, 07 مرداد 1399

خیلی خوبه که بلاخره یه پرچمدار با صفحه کوچیک هم تولید میشه ولی متاسفانه تو ایران گرونه...
من به شدت به گوشی با این سایز نیاز دارم

پاسخ

roya

سه‌شنبه, 07 مرداد 1399

موافقم
منم واقعا به همچین گوشی ای که قدرتمند و کوچیک باشه نیاز دارم
گوشی های دیگه خیلی گنده ان باعث زحمت ان

ثبت نظر