تاریخ معرفی آیفون ۱۲ لو رفت

Untitled-1.jpg

هر ساله در اواخر شهریور ماه شاهد رونمایی از آیفون جدید هستیم و این دیگر برای همه ما به یک عادت تبدیل شده امسال نیز در نیمه دوم شهریور ماه این رویداد برگزار خواهد شد و در تاریخ 8 سپتامبر که مصادف با 18 شهریور 99 خواهد بود آیفون 12 رونمایی خواهد شد. نکته‌ای دیگر که جلب توجه می‌کند، اپل در مراسم دیگری که در 6 آبان‌ ماه برگزار می‌شود، می‌خواهد از اولین کامپیوترهایش که مجهز به پردازنده‌های اپل سیلیکون هستند، پرده‌بردارد.

این اطلاعات و تاریخ‌های اعلامی از توییتر iHacktu منتشر شده است که پیش‌تر نیز با لو دادن اطلاعات اپل نشان داده که بسیار به این شرکت نزدیک است. او در توییت خودش می‌گوید در مراسم 18 شهریور شاهد رونمایی از 4 مدل آیفون 12، مدل‌های جدید آیپد، در کنار نسل جدید اپل واچ و شارژر ایرپاور خواهیم بود که این مراسم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

این افشاگر اولین فردی نبوده که خبر از رونمایی دوباره ایرپاور داده و اشاره کرده که اپل قرار است این شارژر بی‌سیم را احیا کند بلکه هر روزه شاهد این صحبت‌ها در وبسایت‌های مختلف هستیم. ایرپاور اولین شارژر بی‌سیم اپل است که به دلیل گرمای بیش از حد در هنگام شارژ، از عرضه آن به بازار جلوگیری شد. اما اپل تصمیم گرفته نسخه بهبود یافته این شارژر را راهی بازار کند.

مراسم دیگری که قرار است در 6 آبان‌ ماه برگزار شود نیز طبق برنامه چند ساله اپل شاهد نسل جدید آیپد پرو هستیم. البته هنوز اطلاعاتی در رابطه با این مراسم منتشر نشده و هنوز مشخص نیست که این رویداد قرار است آنلاین باشد یا با بهتر شدن اوضاع شیوع ویروس کرونا این مراسم حضوری برگزار شود.

iHacktu-Tweet.jpg
-

به نظر می‌رسد که در مراسم آبان‌ماه، در کنار آیپد پرو شاهد رونمایی از اولین کامپیوترهای اپل که مبتنی بر اپل سیلیکون هستند، باشیم. این کامپیوترها احتمالا جانشین مک‌‌بوک و مک‌بوک‌پرو 13 اینچی باشند.

نکته دیگری که iHacktu به آن اشاره کرده عینک واقعیت افزوده اپل است که در مراسم آبان‌ ماه Apple Gass رونمایی خواهد شد. البته بدون شک اپل در مراسم آنلاین از این محصول رونمایی نخواهد کرد چراکه این محصول بزرگ را می‌خواهد در میان خبرنگاران به دید عموم برساند و از این عینک واقعیت افزوده پرده‌بردارد.

این تاریخ‌ها و اطلاعات منتشر شده با سابقه اپل هم‌خوانی بسیاری دارد که به نظر می‌رسد می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم.


اگر شما به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: appleinsider

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر