ال جی تاریخ معرفی گوشی Wing با نمایشگر چرخان را اعلام کرد

Untitled-2.jpg

ال‌جی نخستین بار موبایل جدید خودش با نام Wing در ویدیو و تصاویری رسمی به کاربران نشان داد. گوشی جدید ال‌جی از دو نمایشگر که به صورت کشویی روی یکدیگر قرار گرفته‌اند ساخته شده است که مکانیزم خاص خودش را دارد و قرار است در تاریخ 24 شهریور رونمایی شود.

هفته‌هاست که شاهد شایعات و گزارش‌های زیادی از این موبایل منحصر به فرد ال‌جی بودیم، حتی گزارش‌گران ویدیوها و عکس‌هایی از نحوه استفاده از این موبایلی که به دو نمایشگر مجهز است را در زمان رانندگی به نمایش گذاشتند.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که در هنگام رانندگی اگر بخواهید مسیر پیش روی خود را براساس نقشه پیش بروید خیلی راحت می‌توانید در یک نمایشگر از این اپلیکیشن‌ استفاده کنید و در نمایشگر دیگر می‌توانید حتی به بازی کردن بپردازید، یعنی هر دو نمایشگر جداگانه کار خود را انجام می‌دهند.

Untitled-12.jpg
-

ال‌جی امروز در بیانیه‌ای بعداز انتشار این ویدیو و تصاویر اعلام کرده است که ساخت این موبایل بخشی از یک ابتکار و محصولات با نام «پروژه اکسپلورر» خواهد بود.

براساس گفته‌های این شرکت کره‌ای، هدف از ساخت چنین موبایلی به وجود آوردن حس هیجان و کنجکاوی در بخش موبایل برای کاربران است و هدف خود را روی کاربردهای جدید با استفاده از طراحی‌های خلاقانه گذاشته است. شرکت ال‌جی چندی پیش موبایل ولوت را رونمایی کرد که بخش "خط جهانی" آن را تشکیل می‌دهد.

براساس تصاویری که مشاهده می‌کنیم بیشتر طراحی این گوشی نظر ما را جلب می‌کند چرا که به صورت t شکل است و با بازی کردن در یک نمایشگر نمایشگر ثانویه در حالت 90 درجه قرار می‌گیرد تا بتوان از هر دو صفحه‌نمایش جداگانه استفاده کرد. به شکلی دیگر کاربر به نمایشگر بزرگ به صورت افقی یا عمودی دسترسی دارد.

Untitled-13.jpg
-

اگر بخواهیم مثال بزنیم شما می‌توانید در صفحه‌نمایش عمودی از اپلیکیشن‌های ناوبری استفاده کنید و در نمایشگر ثانویه به صورت جداگانه به پخش موسیقی خود کنترل داشته باشید، یا به مانند تصویر بالا از بازی کردن با گوشی ال‌جی Wing لذت ببرید. شما می‌توانید از نمایشگر اصلی به صورت افقی استفاده کنید و صفحه نمایش کوچکتر به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشید.

اخیرا تمامی غول‌های تکنولوژی به مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا بر روشی گوشی‌های تاشو تمرکز کرده‌اند و کار می‌کنند، امروز نیز شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد 2 5G بودیم؛ در ادامه باید دید که آیا شرکت ال‌جی برنامه‌ای برای ساخت چنین موبایلی خواهد داشت؟ آیا می‌تواند موفق باشد؟

اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید، ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: theverge

پویان معصومی.jpg

پویان معصومی - کارشناس تولید محتوا

نویسندگی در حوزه تکنولوژی یکی از تفریحات و علاقه مندی‌های من به عنوان یک فارغ التحصیل رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار است که به کار اصلی بنده تبدیل شده و تولید محتوا را به صورت ویژه‌ای دنبال می‌کنم.

اگر پیشنهاد یا انتقادی داشتی با من در ارتباط باش.



حتما در اینستاگرام من را دنبال کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر