بیت کوین به 30 هزار دلار رسید

بیت کوین.jpg

بیت کوین که مهمترین ارز دیجیتال است، حالا در اولین روزهای سال 2021 توانسته است رکورد جدیدی را ثبت کند و به ارزش بالای 30 هزار دلار برسد.

بیت کوین سال‌های سال است که به عنوان مهم‌ترین ارز دیجیتال در سراسر دنیا شناخته می‌شود. در نقاط مختلف جهان، عده‌ی زیادی هستند که به سراغ استخراج ارزهای دیجیتال، مخصوصاً بیت کوین رفته‌اند و عده‌ی بسیاری هم هستند که به خرید و فروش این ارزها می‌پردازند.

سال 2017 برای بیت کوین یک سال طلایی بود، سالی که ارزش بیت کوین به 20 هزار دلار رسید. این روند اما ادامه دار نبود و تا همین چند ماه پیش، شاهد روند نزولی ارزش بیت کوین بودیم. در ماه‌های پایانی سال 2020 اما ورق برگشت و بیت کوین رفته رفته از کانال 10 هزار دلار جدا شده و به سمت کانال 20 هزار دلار رفت. درواقع بیت کوین تنها مدت زمان یک ماه، توانست فاصله‌ی بین 10 هزار تا 20 هزار دلار را طی کند.

رکورد شکنی بیت اما به همین اندازه ختم نشد و حالا این ارز دیجیتال، با رسیدن به ارزش 31.297 هزار دلار، رکورد تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده است. اگر به نمودار رشد بیت کوین نگاه کنید، می‌بینید که تنها در مدت یک روز گذشته، ارزش این ارز دیجیتال از از 29.500 هزار دلار به 31.297 هزار دلار رسیده است.

در بازه‌ی یک ماهه هم شاهد رشد بیت کوین از 18.936 هزار دلار به 31.297 هزار دلار بوده‌ایم که رشد تقریبا 40 درصدی است.

نمودار رشد 1 ماهه بیت کوین، رشد حدود 40 درصدی.jpg
نمودار رشد 1 ماهه بیت کوین، رشد حدود 40 درصدی -

برخی تحلیلگران از جمله دلایل چنین رشدی در ارزش بیت‌کوینرا سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و موسسات مالی مانند MicroStrategy، Grayscale، Skybridge Capital، MassMutual و Guggenheim در بیت کوین میدانند.

منبع خبر: https://faceit.ir/


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر