تصاویر واقعی گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 10 منتشر شد

شیائومی Mi 10

شیائومی تا یک ماه آینده از جدیدترین پرچمدار خود با نام شیائومی Mi 10 رونمایی خواهد کرد که حالا تصاویر واقعی آن منتشر شده است.

شیائومی، کمپانی نام آشنا و موفق این روزهای دنیای موبایل است که انتظار رونمایی از پرچمدار جدیدش، Mi 10 را می‌کشیم. بنا به شایعات، شیائومی در نظر دارد تا این گوشی پرچمدار 2020 خود (که احتمالا اولین گوشی پرچمدار 2020 در بین تمامی کمپانی‌ها هم خواهد بود) را در ماه آینده معرفی کند.

حالا هر چه به تاریخ رونمایی از این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و درزهای اطلاعاتی درباره شیائومی Mi 10 بیشتر می‌شود. حالا برای اولین بار تصاویر واقعی از این گوشی لو رفته است که با ظاهری که از Mi 10 انتظار می‌رفت کاملا متفاوت است.

بنا به گزارش‌های قبلی انتظار می‌رفت که شیائومی Mi 10 با یک نمایشگر بدون حاشیه، بدون بریدگی و حتی خطوط منحنی در گوشه‌ها معرفی شود. اما حالا بریدگی باریکی را در اطراف گوشی شاهدیم. در بالای گوشی هم به جای ناچ، یک روزنه کوچک برای قرار گرفتن دوربین تعبیه شده است.

تصاویر فاش شده از شیائومی Mi 10
تصاویر فاش شده از شیائومی Mi 10 -

البته در درزهای اطلاعاتی قبلی، تایید شده بود که نسخه Pro از این موبایل هوشمند شیائومی هم عرضه خواهد شد و انتظار می‌رفت که در Mi 10 Pro شاهد نمایشگر یکپارچه و بدون بریدگی و حتی روزنه باشیم.

طراحی پنل پشتی اما مشابه همان چیزی است که انتظار می‌رفت. در پنل پشتی هم 4 دوربین به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. فلش LED هم در کنار این بخش مستطیلی قرار گرفته است.

با این وجود باید بگوییم که ممکن است همه این اطلاعات اخباری دروغین باشد اما به هر ترتیب به کارگیری دوربین چهارگانه اصلی، آن هم در یک پرچمدار، برای گوشی‌های کنونی بازار اصلا عجیب نیست. مخصوصا در شرایطی که شیائومی چندی قبل از گوشی شیائومی Mi Note 10، اولین گوشی 5 دوربینه دنیا با لنز 108 مگاپیکسلی رونمایی کرد.

اخبار مرتبط:

ردمی K30شیائومی؛ ارزان قیمت‌ترین گوشی 5G دنیا معرفی شد

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام و آپارات همراهی کنید.

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر